Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#17

Hej! Niby nic się nie dzieje na stardoll, ale od czasu do czasu uda się ogarnąć grafikom jakąś perełkę. Tutaj mamy pomarańczowy płaszczyk zarzucany na ramiona. Moim zdaniem - must have dla każdego. Dobrze układa się na doll, ma fajny krój i ładny odcień, a przy zakupie dostajemy podszewkę. Nie jest ultra tani, ale też nie jakoś bardzo drogi. Myślę, że warto go kupić =D


W stylizacji zainspirowało mnie połączenie kolorów w kolczykach, ponieważ nie wiedzieć czemu, ale przeszukiwanie szafy rozpoczęłam od dodatków =D

8 komentarzy:

  1. Mam ten płaszcz i jeszcze spodnie z kompletu – jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz jest ładny,może namyślę się i go w końcu kupię xd stylizacja jest bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów.
    Płaszcza nie kupię, raczej mi się nie przyda.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe połączenie kolorystyczne, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również poinwestowałam w płaszczyk. Jest wyjątkowo starannie wykonany jak na nowe dostawy i ma super kształt. Miło też, że dodali do niego tył z podszewką, bo czasami o tym zapominają ;)
    Stylizacja jest oryginalna, nieoczywiste połączenie kolorystyczne. Nawet może się podobać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja.
    Płaszcza jeszcze nie kupiłam, ale przymierzam się :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Nietypowe polaczenie kolorow, stylizacja robi wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!