Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #65

9 komentarzy:

  1. Jednym słowem dziwne i przez to nwm czy mi się podoba czy nie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne odczucie :D

      Usuń
    2. ja to trochę odbieram jako komplement, więc dziękuję. jasne, mogę zrobić stylizację ładną w oczywisty sposób, ale tak jest zabawniej xd
      z drugiej strony wolę pokazać coś ciekawszego i dostać słowa krytyki. dla mnie najgorszą rzeczą w stylizacji jest po prostu nuda

      Usuń
    3. Dlatego szanuje za to że eksperymentujesz z ciuchami :D

      Usuń
  2. Nie jestem przekonana do tych butów, trochę mi nie pasują do całej góry. Aranżacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszanie ze sobą wzorów ostatnio staje się modne. Podoba mi się, że stylizacja jest ciekawa. Jedyny minus za torebkę, chybaaa za bardzo odstaje normalnością od reszty hahah
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem podobaja mi sie zdjecia i przedstawione na nich kompozycje. Jesli chodzi o stylizacje to za duzo wzorow jak dla mnie, do tego te polyskujace buty oj...

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi twoja stylizacja się mega podoba, uwielbiam mieszanie printów!
    DIOR

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja, ale nie lubię jak nie widać lalce włosów - ot takie spaczenie xD. Więc osobiście zdjęłabym ten czepek, sam w sobie mi się nie podoba.

    izolda1996=k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!