Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Katy Perry - Cry About It Later

8 komentarzy:

  1. Na pierwszy rzut oka pozbyłabym się tej ciemnoniebieskiej falbany, ale po dłuższym przyjrzeniu chyba mi się podoba. Ostatecznie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest ładna,wywaliłabym tylko te brzydkie bolerko z LE

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zdania co do tej stylizacji - ani ona brzydka ani jakaś cudowna. Po prostu poprawna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja – pozbyłabym się jedynie tej niebieskiej falbany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie fajnje kilorystycznie, to mega plus. Pikombiniwane ze strukturą co też mi się podoba. Dla mnie super!
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciemnoniebieska falbanka na nodze sprawiła, że noga wydała mi się jakoś dziwnie wygięta. Kiedy jednak człowiek pogodzi się z jej strukturą, wszystko naprawdę dobrze do siebie pasuje :) i może się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kolczyki mi tu jakoś nie pasują, ale reszta ciekawa. Podoba mi się ta stylizacja.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pierwszy rzut oka - wow! Ale potem zagladam pod spodnice i widze te okropne spodnie :( gdyby nie one i inne buty, byloby naprawde pieknie

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!