Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #64

10 komentarzy:

  1. no niestety nie podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka klasyczna stylizacja, ten gorset i makijaż fajnie ożywiają czarną bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow co za stylizacja 😍
    mega mi się podoba ten gorset i czarne dodatki super, bardzo mi sie podobają takie stylizacje z jednym mocnym akcentem. Cudownie to sie prezentuje i gratuluje pomysłu na stylizacje 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż, ale stylizacja nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, zgadzam się z innymi, ten jeden kolorowy akcent jest bardzo trafionym wyborem. Makijaż jak zawsze cudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podoba zarówno stylizacja jak i makijaż.
    Nie lubię jednak tej fryzury, nigdy się do niej chyba nie przekonam xd

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna stylizacja :) dodałabym tylko jakiś delikatny naszyjnik

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, znowu ta fryzura, ktorej nie lubie... makijaz jak zawsze zachwyca. W stylizacji nieco przeszkadza mi gorset, mimo to podoba mi sie dopasowanie spodnicy z gora. Buty i torebka idealnie dobrane. Piekne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mieszane uczucia co do stylizacji. Natomiast makijaż mi się bardzo podoba
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście uwielbiam twoje stylizacje!

    DIOR

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!