Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#16

 

Różowo mi w dzisiejszym poście! Wszystko za sprawą płaszczyka, który jakiś czas temu zawitał do Plazy. Teoretycznie jest to płaszcz pasujący na męską doll, ale kogo to obchodzi, skoro na damskiej również wygląda fajnie! Jest dosyć drogi, ale też dobrze wykonany i ma ciekawy krój. Po zakupie dostajemy też tylny fragment płaszcza. Lubię ten odcień różu, dlatego też ciuszek znalazł miejsce w mojej szafie.


Dajcie znać co myślicie o płaszczyku i stylizacji =D

7 komentarzy:

  1. Widziałam tę stylizację u Ciebie i bardzo mi się spodobała.
    Kupiłam ten płaszcz, fajnie wygląda.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zwróciłam zbytniej uwagi na ten płaszcz, bo był na męskiej doll, ale faktycznie fajnie leży na damskiej.
    Bardzo dobra stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również wcześniej nie zwróciłam uwagi na ten płaszcz, ale teraz zastanowię się nad jego kupnem. Stylizacja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. krój płaszcza jest ładny,ale kolor mnie odpycha więc nie kupiłabym go nawet za 15 sd...co do stylizacji to nie wiem,może i ładna ale dla mnie zdecydowanie za dużo różu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Troche przeladowana ta stylizacja :( z jednej strony idealnie dopasowalas torebke do kurtki pod wzledem ulozenia, ale pasek z wezowym printem przy takiej ilosci rozowego to dla mnie za duzo. Kurcze, jak patrze na Twoja stylizacje to mimo wszystko zaczyna mi sie ten plaszcz podobac, ma ladny kolnierzyk. Zastanowię sie nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka super się tu wkomponowała, jestem bardzo zadowolona z efektu. Płaszczyk też ma swój niezaprzeczalny urok i może wyciągnę po niego rączki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie płaszczyk super. Nie zdziwie się jak kiedyś będzie o wiele więcej wart. Stylizacja fajna. Aczkolwiek mam wrażenie, że widziałam juz coś podobnego od ciebie na tym blogu. Tal czy siak super!
    jusia95

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!