Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #66

6 komentarzy:

  1. Bez tej dekoracji na glowe bylaby naprawde dobra streetstylowa stylizacja. Podoba mi sie kolorystyka, dawno nie widzialem tej kombinacji. Makijaz idealnie pasuje do calosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moje klimaty ale kurtka fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja,jedyne co mi się nie podoba to te błyszczące nakrycie głowy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za takim stylem, ale świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podoba wykorzystanie tego nakrycia głowy – to dodaje ekstrawagancji i tworzy nieszablonową stylizację. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się :/ Miałam kupować te spodnie, ale im dłużej na nie patrze tym mniej mi się podobają. Nakrycie glowy to chyba za dużo lub po prostu to tutaj nie pasuje
    jusia95

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!