Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Declaration
Hej!

Ostatnio kolorem dominującym w moim poście był czarny. 
Tym razem postanowiłam stworzyć stylizacje w odcieniach szarości/srebra.
Nie wiem jak to jest u Was, ale mi na stardoll kompletnie nie idzie tworzenie stylizacji w tych kolorach. 
Rzadko jestem w stanie stworzyć coś, co będzie wyglądać w miarę dobrze, żeby to chociaż zapisać.
Kompletnie nie wiem jak to działa. W realu mogłabym ciągle nosić ten kolor i bardzo łatwo idzie mi stylizowanie go.
Jak to jest u Was? Często zakładacie na swoją doll rzeczy w tych kolorach?

Stylizacja nr 1
Kolczyki Epiphany | Bluzka Vinyl | Pasek Limited Edition | Spodnie Giambattista Valli Couture |
Torebka Vinyl | 
Buty Young Hollywood

Stylizacja nr 2
Kolczyki It Girls | Body Voile | Szorty Pretty'n Love| Sukienka Hot Hot Buys |
Torebka Velvet Orchid | Rajstopy Anna Sui Tribute | Buty Pretty'n Love

Dajcie znać co sądzicie o dzisiejszych stylizacjach : )

8 komentarzy:

  1. U mnie odwrotnie – na Stardoll często noszę jasne rzeczy i lubię komponować stylizacje w tych kolorach, a w prawdziwym życiu kompletnie nie. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba – mam wrażenie, że te spodnie nie łączą się ładnie z bluzką (same spodnie są dla mnie brzydkie, ale to mniej istotne). Druga stylizacja jest ładna – świetna sukienka, uwielbiam też rajstopy i bardzo żałuję, że ich nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest ładna,ale zmieniłabym pasek,druga jest po prostu ok

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! Druga stylizacja to jest coś! Nieziemsko mi się podoba!
    Co do pierwszej mam podobne odczucia co Elizabet-Mary.
    Na Stardoll kombinuję ze wszystkimi kolorami, w realu używam tylko tych "bezpiecznych" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. druga jest taka urocza <3 w pierwszej szkoda, ze torebka jest troche niewidoczna... podoba mi sie za to wybor dodatkow: paska i kolczykow. Ja na sd chyba w ogole nie robie szarych/srebrnych total lookow. Za to w rzeczywistosci jeszcze pare lat temu ciagle nosilem dluzsza szara bluze z kieszeniami na suwaki do ulubionych szarych i nieco spranych spodni. Dzisiaj na pewno bym juz tego nie zalozyl ;) Zreszta moja obecna szafa ma malo ubran w takich kolorach. Wole odcienie ziemi i czern.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie fajnie czasem pobawić się kolorami i unikac czarnego, można dzięki temu poćwiczyć nieźle i pokombinować ze stylizacjami. Druga megaa fajna. Podoba mi się ta sukienka bardzo i fajnie, że dodałaś takie rajstopy, dodają fajnosci.
    Druga zwyczajna, ale ładna
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie stylizacje sa ładne, bardzo spodobały mi się spodnie z pierwszej. Mam identycznie jak Ty, w rzeczywistości jakoś łatwiej mi ubrać się w szary kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, są takie proste a efektowne.
    W realu noszę prawie same ciemne kolory, ale na Stardoll kombinuje z każdym :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!