Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Cropped Black Leather Pants
Hej!

Dwa tygodnie temu razem z Agą stworzyłyśmy dla Was stylizacje z pomarańczowym płaszczem Vinyl.
Po raz pierwszy zdarzyło się tak, że spodobały się Wam tak samo obydwie stylizacje i w tym tygodniu doszło do remisu ; ) Gratulacje!
Do dzisiejszego posta ponownie zaprosiłam Rockę : ) 

Rzeczą wybraną przeze mnie są skórzane spodnie z Antidote, które pochodzą z kolekcji Moschino x H&M 2018. (Tutaj możecie sobie zobaczyć ich realną wersję). 
Osobiście uważam, że ładniej wyglądają one w stardollowej wersji, niż tej realnej.
Przechodząc do stylizacji, Rocka postawiła na luźniejszy look, ja natomiast na coś bardziej eleganckiego.

Stylizacja Rocki 
Okulary Callie's Picks | Słuchawki Chanel Tribute | Koszula Vinyl | Spodnie Antidote |
Torebka Subcouture | Skarpetki Original Future | Buty It Girls

Moja stylizacja 
Kolczyki Vinyl | Blazer Limited Edition | Top Voile | Pasek Après-ski | Torebka Limited Edition | Spodnie Antidote|
  Szpilki Limited Edition


Ps
Wiem, że część z Was obserwuje bloga z prywatnych kont, więc jeśli ktoś chciałby jeszcze zgłosić się do współtworzenia ze mną postu, może śmiało pisać w mojej księdze gości na stardoll lub zaproszeniu do znajomych : )

9 komentarzy:

  1. Mam ogromy dylemat – obie stylizacje podobają mi się tak samo :D Muszę się poważnie zastanowić nad wyborem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nigdzie nie widzę miejsca do głosowania :o

      Usuń
    2. Już powinno być oki, nie dodała mi się wcześniej ankieta ; )

      Usuń
  2. obie stylizacje są bardzo ładne i w sumie to nie wiem na kogo mam zagłosować :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje bombaa. Długo zastanawiałam się nad wyborem. Ostatecznie postawiłam na kolor czerwony;)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. RockaRolla_ ja dla mnie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są super ale bliżej mi do stylu, który prezentuje Rocka, więc mój głos leci na jej stylizację.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne są te spodnie, super leżą. Obie stylizacje są ciekawe, bardzo dobrze wypadają tutaj te kolorowe akcenty. Wybiorę chyba Twoja stylizacje, bo bardziej pasuje do mojego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno mi wybrac lepsza. Obie mi sie podobaja i nie mam zadnych uwag. Jeden i drugi pomysl jak najbardziej trafiony. Faktycznie, realna wersja tych spodni nie wyglada dobrze...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!