Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Sleeveless White Turtleneck
Hej!

W zeszłym tygodniu razem z Rocką stworzyłyśmy dla Was stylizacje z użyciem skórzanych spodni antidote.
Stylizacja, która bardziej Wam się spodobała należała do Rocki, gratulacje : )
Do dzisiejszego postu, po raz pierwszy zaprosiłam osobę, która należy do obserwatorów bloga, a mianowicie anulcia345. 

Rzeczą, która została wybrana przeze mnie jest biały golf z PPQ. 
Niestety nie udało mi się znaleźć oryginalnej wersji, natomiast pochodzi on z kolekcji spring/summer 2015, która nazywała się ,,SPACE SAFARI" i była kolaboracją z marką Claire's Accessories.


Stylizacja anulcia345
Okulary Vinyl | Bomberka Vinyl | Golf PPQ | Spódniczka Nelly.com | Torebka Vinyl | Kabaretki Evil Panda |Buty Nelly.com

Moja stylizacja
Kolczyki Film Theory | Golf PPQ | Sweterek Rio | Marynarka The Jet Set | Jeansy Nelly.com |Torba Vinyl |Buty Nelly.com

Mały komentarz od gościa:

,,Bardzo spodobał mi się wybór ubrania do wystylizowania-lubię ten golf, jest całkiem uniwersalny. Koniecznie chciałem stworzyć coś w stylu grunge. Outfit zacząłem od połączenia botków na wysokim obcasie z kabaretkami. Sama baza to natomiast golf wpuszczony w jeansową spódniczkę i bomberka. Na koniec dodałem modne okularki-z nimi look od razu skojarzył mi się z Matyldą z „Leon Zawodowiec”, do tego torebka inspirowana speedy mini LV".

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie ładne:)
    Jednak wybieram twoją stylizację, bo sama bym się chciała tak ubrać i bardzo mi się podoba połączenie wszystkiego ze sobą.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podobają obie stylizacje :) Ciężki wybór.

    OdpowiedzUsuń
  4. mój głos leci tym razem na drugą stylizację,pierwsza kompletnie mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie podoba mi się pierwsza stylizacja, oddaje głos na Ciebie

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie mi sie tworzylo stylizacje do tego dzialu :) przy okazji odswiezylem sobie w pamieci wspomniany wyzej film. Podoba mi sie w Twojej stylizacji mila dla oka kolorystyka. Uwielbiam te sneakersy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Leona – Twoja stylizacja bardzo się kojarzy z tym filmem! :)

      Usuń
  7. Lubię ten golf. W obu stylizacjach świetnie się sprawdził, ale bardziej przypadła mi do gustu stylizacja Emu.musi - taka bardziej w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Canvita Canada - Provide Halal and Gummy multivitamins for men, women, children, adults, skin, hair and nails: throughout the Canada, US and UK.
    https://canvitacanada.com/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!