Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Naughty

Hej!

W tym tygodniu postanowiłam stworzyć stylizacje w kolorze czarnym i białym. 
W obu stylizacjach stwierdziłam, że elementem wspólnym będą kozaki i szorty. 
Od jakiegoś czasu bardzo podoba mi się takie połączenie. 
Sama w realu lubię je i zdarza mi się tak chodzić jesienią, oczywiście w zestawieniu z rajstopami, bo zaczyna być coraz chłodniej ; )
Jak to jest u Was? Lubicie takie zestawienie czy raczej niekoniecznie?
Stylizacja nr 1
Kapelusz Voile | Kolczyk Limited Edition | Okulary It Girls | Biustonosz Nelly.com | Blazer Royalty | Pasek Après-ski | Pasek Off-White Tribute | Szorty Pearls | Pierścionek brak marki |
Buty Subcouture
 

Stylizacja nr 2
Okulary It Girls | Kolczyki Epiphany| Blazer Elle | Naszyjnik Young Hollywood | Golf It Girls|
Szorty Chanel Tribute | Torebka Yves Saint Laurent Tribute | Kozaki Balmain Tribute 

 Dajcie znać co sądzicie o dzisiejszych stylizacjach : )

5 komentarzy:

  1. obie stylizacje są bardzo ładne :) ja osobiście tak się nie ubieram,bo nie mój styl,tym bardziej kozaków nie noszę,bo nie lubię :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie połączenie na Stardoll – w prawdziwym życiu nie jestem na tyle odważna :D
    Czarna stylizacja jest przepiękna! Nic dodać, nic ując.
    Biała niestety mi się nie podoba – uważam, że ten kapelusz jest przebrzydki i niszczy całą stylizację. Nie podobają mi się także kozaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim przypadku długie kozaki to love-hate realtionship. Obie stylizacje ładne. :>
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje! Uwielbiam wysokie buty na stardoll i w realnym świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nosze takich butów, bo niestety nie mam nóg modelki xD
    Podoba mi się czarna wersja, w białej przeszkadza mi kapelusz i to, że buty są takie prześwitujące.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!