Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Urodzinowy post dyskusyjny


Witam Was urodzinowo! Koniecznie przewińcie post do końca, ponieważ czeka tam niespodzianka :)


Przygotowałam dziś dla Was post dyskusyjny, w którym swobodnie możecie wypowiedzieć się na temat nie tylko pracy bloga - co byście chcieli zobaczyć, czego według Was za dużo, ale także na inne, niekoniecznie stardollowe tematy. Czy ostatnio czytaliście coś ciekawego, a może jakaś nowa muzyczna fascynacja? Jak Wam mija majówka? A może macie jakieś nowe modowe inspiracje? :) 

Mam też dla Was niespodziankę, ponieważ wśród najbardziej aktywnych komentatorów rozlosuję trzy nagrody widoczne poniżej. 

Miłej rozmowy! :)




48 komentarzy:

  1. O, akurat się zastanawiałem, kiedy dodasz ten post. :) Widzę Rocka, że masz ze sobą picie i Twoje ulubione jedzonko.
    To zacznę o jedzeniu:

    Czy wegetarianin może jeść zająca z czekolady na Wielkanoc? stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może xD

      martusia-16

      Usuń
    2. Wegetarianin tak, weganin chyba nie :D

      Usuń
    3. Rocka ma rację ;> bo w czekoladowym zajączku jest mleko (chyba) XD

      Usuń
    4. ach,a co weganie mogą jeść???mój narzeczony śmieje się,że oni to wgl nic nie jedzą xd

      martusia-16

      Usuń
    5. Królicza dieta:D marchewki, sałatki, może jakieś kasze, kotlety sojowe, które smakują jak karton :D

      Usuń
    6. diety bezglutenowej on też nie rozumie xD ale nie rozumie tylko gdy ktoś ma jakieś wymysły bo moda taka jest to i ja nie będę spożywać produktów zawierających gluten xd poza tym Rocka ty się śmiejesz a ja już parę razy zastanawiałam się czy nie odstawić mięsa,ale mój facet zaraz będzie gadać że on na pewno nie będzie jadł trawy bo on nie jest jakąś krową xD

      martusia-16

      Usuń
    7. ja jem w większości wegańsko ostatnio, czasem wpadnie jakieś mięso, ale to od wielkiego dzwonu, staram się ograniczać wszelkie produkty odzwierzęce i wbrew pozorom mam co jeść i jest smacznie :D

      Usuń
    8. no widzisz,a mój facet zaraz powie że on tego jeść nie będzie i jeszcze specjalnie by na moich oczach jadł mięcho,bo to typowy mięsożerca :p

      martusia-16

      Usuń
    9. mój narzeczony też mięsożerca, dopóki nie poszedł ze mną do restauracji z wegańską pizzą. Powiedział, że to najlepsza pizza w jego życiu. Teraz jest bardziej skory by próbować takich rzeczy, co nie zmienia faktu, że lubi mięso i ja to szanuje :P chciałabym aby zdrowiej się odżywiał (mięso jest tak średnio zdrowe), ale nie będę mu zabraniać. Cieszę się i tak, że przynamniej próbuje zmienić nieco swoje nawyki.

      Usuń
    10. o nieee....ja bym swego nie namówiła i tak,nawet nie mogę go przekonać by rzucił palenie xd

      martusia-16

      Usuń
    11. Przekonywanie faceta do przejścia na weganizm faktycznie może być trudne. Mój to by chciał kiedyś przejść chociaż na wegetarianizm, ale mówi że trudno i nie wie czy dałby radę, ale papierosy rzucił od razu jak tylko powiedziałam, że mój były palił i z nim mi się dym papierosowy kojarzy xD

      Usuń
    12. hahahah, dobre z tymi papierosami!

      Usuń
    13. ciekawe skojarzenie xD mój to powiedział że on rzuci jak się dowie że został ojcem xD

      martusia-16

      Usuń
    14. hahaha, ja mam zamiar rzucić jak zajdę w ciążę, więc podobnie XDDD i swojego nie mogę nakłonić do rzucenia, póki sama palę :( ale tylko elektroniki my

      Usuń
    15. tylko to ty chcesz rzucić palenie,bo ty chcesz być w ciąży,a u mnie jest trochę inaczej xD mój mi ostatnio właśnie powiedział,że on może przerzuci się na elektronicznego bo póki co to pali te normalne i co parę dni lata po kolejną paczkę fajek i tak w kółko wywala kupę kasy na te smrody xd ale już ja przestałam się odzywać bo i tak nie namówię go i tak,dopóki sam nie będzie chciał się zaprzeć żeby je rzucić to ja tu nic nie mogę zrobić,bo to nie jest takie proste

      martusia-16

      Usuń
    16. Mój tata tak już od 45 lat rzuca xD Ja nie wiem co ludzie widzą w papierosach. Sama próbowałam palić, ale na mnie to kompletnie nie działa, tak samo jak kawa, której po prostu nie lubię :D

      Usuń
    17. mój tata też raz próbował rzucić palenie,ale wtedy zaczął jeść dużo słodkiego i nie wiem co gorsze i wrócił do fajek xd ale nie wiem ile wytrzymał bo bardzo dawno to było xp

      martusia-16

      Usuń
    18. Mój to i papierosy pali i słodycze wpierdziela, a i tak jest chudy jak kreska xD Zazdroszczę takim ludziom xD

      Usuń
    19. hahahha, szybko odpisuję, ale mam tak samo, wpieprzam słodycze i ogólnie żarcie aż mi się uszy trzęsą a ciągle mam niedowagę XD (mimo, że ostatnio przytyłam 10kg po lekach, to znów schodzę w dół :/)

      Usuń
  2. piękna stylizacja :) ja w końcu po 2-tygodniowym zwolnieniu wracam znowu do pracy,więc majówke spędziłam w domu xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś nie dopisała pogoda... stardollowy10

      Usuń
    2. Dzięki :) Przy brzydkiej pogodzie to się nawet nie chce nigdzie na majówkę jechać. U mnie było akurat słonecznie, tyle że chłodno i strasznie wiało:<

      Usuń
    3. ja w pracy nabawiłam się zapalenia płuc więc mi tam bez różnicy jaka pogoda była,no ale zimno było i nawet u mnie deszcz padał

      martusia-16

      Usuń
    4. ja też nigdzie nie byłam na majówce, więc witam w klubie

      Usuń
    5. Grill jak zawsze na majówkę obowiązkowy, ale pogoda nie dopisywała, strasznie wiało i słońca brak, najlepsze że jak już zdecydowaliśmy się zakończyć imprezę, po wejściu do aut zaczęło słońce świecić ¯\_(ツ)_/¯

      Usuń
    6. a to zawsze tak xD siedzisz w domu,nigdzie nie musisz wychodzić ładna pogoda i wgl,jak trzeba wyjść z domu coś np załatwić,pach-zimno,deszcz pada xD przynajmniej w moim przypadku tak jest :D

      martusia-16

      Usuń
    7. ja super spędziłam majówkę, w pracy :)))))))

      Usuń
  3. wiedziałam, że w końcu zrobisz stylkę z tą drogocenną suknią, hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kieliszek pasuje do marynarki. ;) stardollowy10

      Usuń
    2. No właśnie nie wiem czy ona jest drogocenna czy nie, bo nikt nie chciał mi powiedzieć :D A kieliszek oczywiście. Specjalnie trzeba było iść do Biedry, żeby kupić winiaka w kolorze, który będzie pasował do marynarki ;D

      Usuń
    3. a ja się nie znam na tym co jest cenne a co nie stardollowy10

      Usuń
    4. No nie, a myślałam Mar, że powiesz mi, że mogę ją sprzedać za milion stardollarów :D ostatnia nadzieja umarła :D

      Usuń
  4. Ubrania w panterkę - lubicie? Ja tak pół na pół. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za to bardzo lubię motywy kwiatowe, przede wszystkim na sukienkach i spódnicach :) Stardollowy10

      Usuń
    2. oj nie,nie lubię panterki :/ już wolę kratę albo szachownicę xd

      martusia-16

      Usuń
    3. Ja lubię te wzory, zwłaszcza w zestawieniu z innymi

      Usuń
    4. Ja nie lubię panterki, dlatego specjalnie kupiłam ostatnio kurtkę z tym wzorem XD Jestem ciekawa czy dam radę zrobić stylkę, która nie będzie wyglądała kiczowato :D

      Usuń
    5. a ja lubię panterkę ;-;

      Usuń
  5. A ja mam takie pytanie, jest tu ktoś kto jeszcze prowadzi bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @dobrapogoda ma Cheerful

      Usuń
    2. ja nie prowadzę, ale znam osoby które też nie prowadzą. Mam nadzieję, że pomogłam :*

      Usuń
    3. @Aguuniek przecież mnie i Kinie znasz, nie przyznajesz się do nas?

      Usuń
    4. Ja nie prowadzę, ale mogę prowadzić. Tyle że wciąż nie wiem czy się tego podjąć xD

      Usuń
    5. Tutaj nie wiem ale w internecie jest dużo ludzi, którzy prowadzą blogi. :D stardollowy10

      Usuń
    6. Niestety nie. Kiedys chciałam o simsach ale nie wypalilo haha

      Usuń
    7. @Kamil W. a kim jesteś?

      Usuń
  6. Za kim "stoicie" w konflikcie pomiędzy Izraelem i Palestyną? Co sądzicie o całym konflikcie?

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!