Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Każdy problem wygląda jak gwóźdź, gdy pierwsze, co przychodzi ci do głowy, to młotek.
Strasznie dziś mam zakręcony dzień. W sumie od 6 rano jetem na nogach i wszystko pod górę. Najgorsze całe szczęście już załatwione i udało mi się coś dla Was przygotować.

Postanowiłam wykorzystać łóżko z jednej z ostatnich dostaw mebli do Fantasy Hotels. Nie do końca podobały mi się poduszki które na nim były dlatego postanowiłam zasłonić je innymi. Szczerze to marzy mi się taka sypialnia. A co Wy o niej myślicie?

Jeszcze w innym temacie... Widzieliście kto tworzy kolekcję specjalną dla HM? Ja jestem zakochana w przedpremierowych projektach. Uwielbiam taki klimat i rozważam zakup jednej z sukni. Może ktoś chce zorganizować imprezę na którą będę się mogła ubrać w takie cudo?



Dajcie znać co myślicie ;p 
Do następnego! 

8 komentarzy:

  1. Świetna aranżacja.
    HM szykuje się z efektem wow.
    Choć jak dla mnie, to Versace jest nie do przebicia, ich wspólna kolekcja była idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Versace była mega! Nadal mam bluzkę z tej kolekcji. Miał tez sukienkę ale dobry zwyczaj nie pożyczaj :-/

      Usuń
  2. Bardzo ładna aranżacja, kolorystycznie wszystko współgra ze sobą

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że tworząc to wnętrze czułaś klimat tej kolekcji. Narzuta na łóżku wygląda jak jedna z sukienek, a lampa pasuje do butów. Bardzo ładnie.

    Koniecznie powiedz co kupiłaś!

    A w temacie kolekcji mam mieszane uczucia. Czuję, że to co dobrze wychodzi im na czerwonych dywanach i jest robione ręcznie, nie wyjdzie tak dobrze jako masówka. Nie wiem.... Te sukienki mogą w realu nie wyglądać tak dobrze i nie być tak puchate i lekkie jak na zdjęciach. Cieszy mnie, że pojawiło się coś męskiego, ale to nie wygląda. Jak zobaczyłem Rossa to pomyślałem WOW, aczkolwiek na stronie nie podobało mi się nic.

    +Bardzo się wkurzyłem, bo czkałem, a kolekcja wyszła w Polsce z 40 minutowym opóźnieniem. Kupiłem koszulę i mam nadzieję, że do mnie dotrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pokoik, z resztą jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się poduszka na fotelu, reszta super

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałem właśnie, ale przegapiłem przedsprzedaż. Poczekam sobie w takim razie do listopada :")
    Wnętrze jest okey, ale nie jest moim ulubionym. Kolorystyka jak zawsze cudna

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!