Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jest spora różnica między niemożnością życia bez kogoś, a kochaniem go
Witajcie kochani! 
Ostatnio zwróciliście uwagę, że zjadam literki... No cóż, chyba zawsze tak było, tylko teraz się nasiliło. Postaram się zwrócić na to większą uwagę :)
Dajcie też znać jak Wam minął tydzień.

Aranżację przygotowałam wcześniej inspirując się zdjęciem z instagramu. Oczywiście stardoll nie daje takich dużych możliwości i całość wyszła zupełnie inaczej. Jestem jednak zadowolona z efektu końcowego. 
A co Wy myślicie? 


Jak zawsze czekam na Wasze opinie :)

10 komentarzy:

  1. To wnetrze jest przepiekne 💖 jestem pod wrazeniem 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. mega :D u mnie ciężko,w pracy taka nagonka że o matko,ale pół biedy bo jutro mam wolne i sobie odpocznę 2 dni :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękne i przutulne! :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wnętrze, ciepłe kolory dają miły nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wnętrze ładne, ale czekam na coś w zupełnie innym klimacie z nowymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się najbardziej podoba połączenie podłoga+ściany+okna+grzejniki
    super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chce taki pokoik! Jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myślę, że jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wnętrze! Zainspirowałaś mnie do zmian w apartamencie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne jest. Ma klimat i to podoba mi się najabrdziej

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!