Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
human

8 komentarzy:

  1. Super kolorystyka, te kolczyki tylko podkreślają klimat stylki. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. OO wow Marta, genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie, dobrze wystylizowalas te marynarke 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupiłam tej marynarki bo wydawało mi się że trudno ja będzie wystylizować a tu proszę świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. A ten kuc jak pasuje do tej marynarki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta fryzura jest piękna i idealnie pasuje do tej stylizacji! Stylka mega udana, kolczyki - cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam mieszane uczucia. Sama marynarka mi się nie podoba, strasznie skraca doll zwłaszcza w połączeniu z tymi kozakami. Niby jest okey, ale no. Kolorystyka za to na plus

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!