Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
noc

11 komentarzy:

  1. Dałabym inną torebkę zamiast tej siatki, ale tak to spoko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolczyk jest za wielki. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyk mi tu przeszkadza, ale ogólnie fajna

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zakupy w takich eleganckich ciuchach? ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. góra mi się podoba,dół już nie,bluzka za bardzo zlewa się ze spodniami,poza tym ta siatka kompletnie tu nie pasuje

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie podoba jedynie polaczenie bluzki z tymi spodniami. Reszta niestety wedlug mnie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie(wg mnie okropne) i bluzka, podobają mi się zestawione razem. Reszta wygląda przypadkowo. Pasek ściskający biust(nie wiem po co), kolczyk(zlewający się z bluzką), choker(jest okej), okulary(ładne), buty(też ujdą) i siatka(NIE!).

    OdpowiedzUsuń
  8. Baza super, ale wszystkie dodatki do wymiany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja super, dodałabym jedynie pasek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się baza. Spodnie z bluzką fajnie się ze sobą łączą. Ta siatka z jabłkami trochę od czapy

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!