Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jeśli książka na ciebie nie oddziałuje, nawet w najmniejszym stopniu, to nie czytasz odpowiedniej książki.
Hej kochani!
Jak minął Wam tydzień? Ja w końcu skończyła kolejny projekt i miałam chwile żeby poczytać. W sumie wciągnęłam się całkowicie. Dawno nie miałam czasu żeby poczytać więc sprawiło mi to wielką radość. 

W dzisiejszej aranżacji postawiłam na wzór który ostatnio bardzo polubiłam. Ta tapeta jest naprawdę piękna i daje świetne tło do wykorzystania. Do tego dobrałam złoto beżowe dodatki czyli coś co zna i lubię. 

A jak Wam się podoba? 
Jak zawsze czekam na opinie! 

8 komentarzy:

  1. Genialny pokoik! Ślicznie wyglądają te poduszeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te poduszki to dramat, ciagle mi wracały na inne miejsce

      Usuń
  2. Ja odpuściłabym sobie stolik przed łóżkiem i przeniosłabym go na lewą stronę. W jego miejsce dałabym jakąś szafkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wnętrze! Rzeczywiście fajnie wygląda ta tapeta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sświetna aranżacja :) tylko troszke błędów jest w tekście,liter brakuje w wyrazach xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wszędzie je gubię. Ale to i tak nic przy moich prywatnych wiadomościach :D nie wiem skad mi się to wzięło

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się kolorystyka, zresztą jak zawsze. Śliczna aranżacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko wyglada tylko mi troche przeszkadza ta ciemniejsza zaslona. Na jej tle dziwnie wyglada ten stoliczek. Najbardziej podoba mi sie polaczenie poduszek 😄

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!