Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
michelangelo

9 komentarzy:

  1. tym razem mi się nie podoba :/ nie podoba mi się ten płaszcz,poza tym zmieniłabym pasek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. A tam Marta, wiesz ze mi sie zawsze podoba. Dobor ciuchow i kolorow -🔥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nogawki sobie ubłocisz ;*
    Jak dla mnie stylka superek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Tylko ta torebka mi się nie podoba, ale to już moje własne odczucia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolorystyka. Całość jest super i nie mam się do czego przyczepić

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się ta stylizacja! i pewnie Cię tym zaskoczę ale jest ona szalenie w arabskim stylu ♡ koleżanka iranka była zachwycona i pytała co to za gra gdy zerknęła mi przez ramię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no way! nie mogę uwierzyć, że jest w arabskim stylu! ale mnie zaskoczyłaś, dzięki :D

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!