Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ludzie psy [SDNSS]
Nie ukrywam - długo mnie tu nie było. Cóż, nie zamierzałem tak długo tutaj nie zaglądać. Początkowo planowałem maks. dwumiesięczną przerwę, lecz sprawy potoczyły się inaczej - niespełna cztery miesiące mojej nieobecności. Nie będę się głupio usprawiedliwiał - potrzebowałem tego czasu na pewne zmiany w swoich życiu (a było ich od grona: porzucenie pracy, zmiana kierunku edukacji, ślub, przeprowadzka i znacznie więcej). W między czasie próbowałem coś stworzyć, ale zazwyczaj byłem zmęczony, zmuszałem się do wykreowania czegokolwiek. Dlaczego miałbym publikować "coś" z czego nawet w kilku procentach nie jestem zadowolony?

Wracając do głównego tematu - posty z cyklu 'Stylizacja dla NSS', będą ukazywać się w poniedziałki, z kolei 'Look at that style' w czwartki, co oznacza inwersje względem stanu dotychczasowego. Ponadto postanowiłem ograniczyć użycie 'darmówek', będę się starać nie wplątywać ich w stylizacje.
naszyjnik Fallen Angel + The Jet Set || top Rio || sukienka Wild Candy || pasek Rio || kopertówka Fallen Angel || bransoleta Mortal Kiss || buty Wild Candy

7 komentarzy:

  1. stylizacja jest ładna,razi mnie tylko kolor szminki,za jasna jest do tak ciemnej karnacji

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylka, ale strasznie razi mnie kolor szminki :S

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest łatwo wystylizować się za sc, brawo, czekam na kolejne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie srebro z żółtym nie prezentuje się zbyt ładnie. Kolor szminki zdecydowanie odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bardzo ładna, nie podoba mi się tylko makijaż

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie nie podoba :/ makijaz okropny, uwazam rowniez wybor bizuterii za nietrafny,niepotrzebnie tez ta zolta bluzka. 3mam kciuki za kolejna stylizacje za sc ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!