Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ulubieńcy marca
Czołem kochani! Wybaczcie mi niewielki poślizg, jeśli chodzi o Ulubieńców. Jest to spowodowane moim majówkowym wyjazdem. Zobaczcie co wpadło mi w oko w zeszłym miesiącu :)



1. Mustard Throw On Blazer - Pearls: uwielbiam takie rzeczy na stardoll, ponieważ są wielofunkcyjne. Można je dać dollce do ręki, powiesić na jednym ramieniu, bądź na dwóch jako narzucana marynarka.
2. Roses Shirt - Velvet Orchid: nareszcie doczekałam się czasów, kiedy stardoll zaczyna powoli dodawać do kolekcji koszulki zespołowe. Co prawda można było sobie radzić robiąc takowe w stardesign, jednak wybór wzorów koszulek od lat już nie zachwyca.
3. HotBuys Versace Inspired Bag - Bonjour Bizou: bardzo spodobał mi się kolor i wykonanie tej torebki. Myślę, że warto ją mieć w swojej szafie :)
4. Mesh Black Boots - Antidote: zdecydowanie moja najbardziej ulubiona rzecz z zeszłego miesiąca. Te buty są genialne i totalnie w moim stylu.
5. Blue Ribbed Sweater - Antidote: w tym przypadku chyba najbardziej skusiła mnie cena (zdaje się najniższa z całej kolekcji).
6. Paper Bag - Antidote: lubię torebki do ręki na stardoll, dlatego stwierdziłam, że warto ją kupić.
7. Plein Crystal Denim - LE: świetna jest ta kurtka, chociaż uważam, że męska jej wersja leży na dollce lepiej :D
8. HotBuys Versace Inspired Stockings - Velvet Orchid: myślę, że te pończochy będą mi służyć jako kolorowe rajstopy, albo skarpetki, a na stardoll brakuje tego typu dobrze wykonanych rzeczy. Jedyne kolorowe rajstopy to te z Basics, które niestety źle leżą na lalce.
9. Polka Dot Shirt - Pearls: świetnie wykonana jest ta koszula, a w dodatku za starmonety!
10. Chain Lange Belt - Antidote: pasków nigdy zbyt wiele, a zwłasza pasków z ćwiekami ;)
11. White Mini Skirt - CP: rzeczy ze starych kolekcji Basics cieszą się popularnością. Czemu? Nie mam pojęcia, ale skoro CP je przywraca, w dodatku za starmonety to myślę, że warto je kupować.
12. Leather Choker - LE: najfajniejsza rzecz z ostatniego LE moim zdaniem. Lubię chokery, stąd moja opinia.
13. Star Structured Bag - Velvet Orchid: torebka całkiem fajnie wygląda, no i przede wszystkim nie kosztuje milionów monet (chyba że fioletowych :) )
14. Red Throw On Jacket - Mr: tutaj sytuacja podobna jak z musztardowym blezerkiem.
15. Mesh White Bodysuit - Antidote: body, zaraz po butach to mój ulubieniec z tej kolekcji Antidote.
16. Velvet Belt Bag - Velvet Orchid: kolor tej nerki jest po prostu cudowny, a i samo wykonanie bardzo mi się podoba.
17. Raffie Flower Basket - It Girls: ten koszyk z kwiatami jest tak uroczy, że nie mogłam się powstrzymać przed zakupem :) 
18. Piosenka miesiąca: Judas Priest - Out in the Cold - magiczny numer, który ostatnio został włączony do koncertowej setlisty mojego ulubionego zespołu. Nie grali go od lat '80, więc jest to niemała sensacja. Wśród fanów zawrzało :D


A na koniec stylizacje :)


9 komentarzy:

  1. Sposób w jaki pokazujesz ulubione artykuły miesiąca jest fantastyczny, uwielbiam to, że każdy manekin jest w innym stylu i kolorystyce (nie tylko dzisiaj, ale zawsze). Pierwszy jest taki mocny z pazurem; drugi to taka chłodna i nowoczesna kraina; trzeci przyziemno-biurowy; ostatni bardzo fashion, ale sexi.

    Jeśli chodzi o artykuły to ja w większości nie mam zdania, ale ten choker z LE mi się bardzo nie podoba, jedna z gorszych rzeczy w kolekcji.

    Outfit 1 bardzo mi się podoba, nawet włosy są pod kolor (ooooooooooooo), może zaszalałbym w nim bardziej z butami.. Czarne skarpetki i srebrny sandał albo coś z niebieskim dla kontrastu.
    2 nie moja bajka. Wianek, torebka i top lepiej wyglądałyby w towarzystwie jakiejś zwiewnej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Twoją interpretację tych manekinów <3 Zawsze się staram układać te ubrania tak, żeby chociaż trochę do siebie pasowały i bardzo mnie cieszy, że ktoś to zauważył :))

      Usuń
  2. Prawie wszystkie rzeczy tutaj wymienione już mam i też mi się podobają. Chokery lubię i ten z ostatniej kolekcji LE również kupiłam. Co do obu stylizacji to trafiają w mój gust, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. z twoich wyborów mam koszulę z Pearls i torebkę z Velvet Orchid :) te żakiety na ramię są bardzo ładne,ale ja i tak na chwilę obecna ich nie kupię,prócz tego fajna jest również nerka i dodałam już ją na listę życzeń :) jeśli chodzi o stylizacje to mi jednak bardziej podoba się ta druga

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne wybory! większość tych artykułów chciałabym mieć, ale na LE i Anti nie zdążyłam :D
    Teraz w sumie żałuję, że nie kupiłam tych zakolanówek a myślałam nad nimi. Może w bazaarku będą za normalną cenę

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście mam większość:D 1 stylka jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Praktycznie mam większość rzeczy :D Stylizacje obie są super

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim faworytem są te połówkowe blezery i rzeczy z LE inspirowane Jacquemus

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niektorymi wyborami sie zgadzam, jak dla mnie najwiekszy hit to siateczkowe body i marynarki na jedno ramie ☺ Z Twoich propozycji podoba mi sie tylko ta po prawej stronie tylko ten koszyk mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!