Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
KONKURS na tort urodzinowy 🎂
KONKURS ZAKOŃCZONY

Ogłaszamy konkurs na blogowy tort urodzinowy! Do wygrania 30 sd + niespodzianka 3Siostry do głównej nagrody dołożyła 50 sd.
Główna nagroda jest warta by się postarać, nie zawiedźcie nas :* 
Prace można nadsyłać do 12.05

.. a takie coś stworzyłam ja :)

Swój tort stwórzcie w apartamencie swoim lub dowolnego innego użytkownika stardoll, do jego wykreowania możecie użyć dowolnych przedmiotów i ubrań. Gotową pracę musicie sfotografować na stardollu a link do swojej pracy umieścić w komentarzu pod postem.

Bądźcie kreatywni, eksperymentujcie, zaszalejcie! Powodzenia ♡

Dziękuję za nadesłane prace, postanowiłam nagrodzić wszystkich którzy się postarali i wzięli udział w konkursie.Jesteście bardzo kreatywni ♡ nie potrafię wybrać najlepszej pracy więc uznałam ,że sprawiedliwie będzie gdy te trzy osoby otrzymają po 30 sd. Są to: Stardollowy10, Marta32222, RockaRolla_ ♡Gratuluję :* Proszę zgłoście się do mnie po nagrodę.

7 komentarzy:

  1. https://prnt.sc/nkp0wh
    nie wyszedł idealnie, ale całkiem mi się podoba hahaha:D Twój jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mogę wziąć udział? :D nie chce nagrody

    OdpowiedzUsuń
  3. https://bankfotek.pl/image/2137185
    Jak super, że zostało dodane to przypomnienie! Miałam coś zrobić i pewnie zapomniałabym gdyby nie ten post <3

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.bankfotek.pl/image/2137200 (sorry, że nie na talerzu ale nie miałem nic pod ręką) :D stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!