Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
kawa i xanax

9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę tyle różu u Ciebie :D Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie ładna,ale bez tej kurtki,mi ona osobiście się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest! Lubię tą kurtkę :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem połączenie sukienek nie wyszło zbyt dobrze. Lubię kolorystykę i w sumie to tyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo tego różu ale mimo to stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolczyki, w połączeniu z fryzurą i kurtką nadają fajnego klimatu disco. Natomiast tiul zepsuł wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiscie tutaj najwiekszym atutem jest kolorystyka, reszta dziwnie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko super, tylko te puszki przy kurtce mi się nie podobają, ale wiem że ona już taka jest ;D Więc wystylizowałaś ją w najlepszy możliwy sposób ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udana stylizacja, super kolory i klimat. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!