Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
broken

9 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się te kanciaste ramiona, ale tak poza tym wszystko super

    OdpowiedzUsuń
  2. Góra bardzo mi się podoba, ale dobrze wiesz co uważam o tych p************ butach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sztos! Ciekawa jestem tylko ile zapłaciłaś za tę nerkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie sprzedała własną nerkę :D (tak wiem głupi żart ale musiałam)

      Usuń
  4. Stylizacja bardzo pomysłowa, przeszkadzają mi jedynie kańciaste ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja :) brakuje mi tylko jakiś kolczyków

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta stylizacja, ale faktycznie te kanciaste ramiona trochę przeszkadzają :c

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja lubię ten płaszcz. Stylka jest okey, ale nie jest to nic nadzwyczajnego, ale czasem trzeba zrobić coś prostszego

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi sie podoba,fajnie dobralas kolory pod tatuaz 😄

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!