Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Czuję naraz nic i wszystko, i to najgorsze uczucie, jakiego kiedykolwiek doznałam
Hej i czołem! 
Co tam słychać? Tak bardzo się cieszę, że w końcu wyszło słoneczko i będzie ciepło. A jutro ruszam na Comic Con. Ktoś z Was się wybiera? Ja oczywiście idę tam głównie dla braci Salvatore... Kocham ich :D A Wy jakie macie plany na weekend? 

Do dzisiejszej aranżacji postanowiłam wykorzystać jedną z moich ulubionych kanap pochodzącą z LE. Jest naprawdę piękna i świetnie wykonana. Oczywiście nie obyło się bez złotych dodatków, mimo, że plan zakładał całkiem co innego. Ostatecznie efekt końcowy bardzo mi się podoba :)  Klimatu całości dodaje widok za oknem. Myślę, że mogła bym mieszkać w takim mieszkaniu. A Wy? Co myślicie? Podoba się Wam?


6 komentarzy:

  1. Kanapa i stolik - ten ciemny - są świetne! Ogólnie jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpuściłabym sobie poduszki na sofie i złote ramki. Ogólnie super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaslonki mi sie nie podobaja,sa slabo wykonane. Ale reszta rewelacyjna 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, ale chyba widziałbym tu srebrne dodatki. Lepiej by pasowały do kanapy.
    Moje plany na weekend to nauka. Sesja się zbliża xd

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!