Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Must Have
It Girls: The Knot Belt

Mój dzisiejszy wybór padł na prosty czarny pasek pochodzący ze sklepu It Girls, gdzie kosztuje 10sd lub 9sd dla Royalty. Jest to niezwykle uniwersalna rzecz pasująca do większości ubrań i dodatków. Pasek możemy ubrać do bardzo prostych, codziennych stylizacji, ale możemy użyć go również w przebraniu lub kostiumie na jakąś okazję. Mój pierwszy outfit miał być nowoczesną wersją  Marylin Monroe, jednak chyba zbyt luźno potraktowałem temat i nie wiem czy ją przypomina. Druga stylizacja miała być nowoczesna i bardzo na czasie, sukienka ubrana na spodnie to niecodzienny zabieg. W drugiej propozycji użyłem ubrań o ciekawym kroju, dlatego nie przesadzałem w niej z kolorami.
Napiszcie w komentarzu jak się Wam podoba mój wybór i stylizacje.
1 | Choker-Saint Laurent Paris | Bluzka-Pretty n' Love | Pasek-It Girls | Spódnica-Royalty | Buty-Versace |

2 | Naszyjnik-LE | Sukienka-Museum Mile | Pasek-It Girls | Torebka-It Girls | Spodnie-Fallen Angel | Buty-Callie's Picks |

9 komentarzy:

  1. pasek jest ładny i uniwersalny,ale jakoś nigdy nie moge go kupić bo kupię coś innego xd jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga propozycja :) pierwsza stylizacja do mnie nie przemawia,ta spódnica mi się nie podoba :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie ten post, to bym nawet nie wiedziała, że takiego paska nie mam w szafie. Super jest - przede wszystkim uniwersalny. Podoba mi się bardzo druga stylizacja. Klasycznie czerń i biel. W pierwszej nie podoba mi się łączenie kolorów. Forma powstałej sukienki jest bardzo dobra, ale kolorystycznie się trochę gryzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, pasek jest super i często sama go używam :D Jeśli chodzi o stylizacje, to druga bardziej mi się podoba, bo w pierwszej pasek średnio mi pasuje do spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza styliacja jest mega szalona duża spódnica, w takim kolorze, podoba mi się! Druga też super te duże spodnie i koszula, robią robote plus dodaTki, wygląda to mega :")

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się druga stylizacja. Chociaż nie lubię takiego kroju spodni, zestaw z tą koszulą wygląda znakomicie.
    Pierwsza przez spódnicę nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasek to bardzo dobry wybór, na pewno się przyda do wielu stylizacji. Druga stylizacja podoba mi się bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I zastanawiam się teraz, czemu jeszcze nie mam tego paska... Lecę kupić :D
    Ze stylizacja podoba mi się bardziej pierwsza, myślę, że to coś innego niż idzie ostatnio zobaczyć na blogach. Druga... Nie wiem co myśleć, bo jakoś nie lubię tych spodni, a z ta koszulo-sukienką hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedstawiony przez Ciebie pasek jest jak najbardziej must have - przyda się w wielu stylizacjach.
    Co do twoich looków, to podoba mi się tylko drugi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę go kupić.Pierwsza brzydka, ale druga bomba!!!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!