Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
There's gonna be no future, if we..
Witajcie kochani, w nowym roku 2018!

Od razu na wstępie chciałbym życzyć Wam, aby był on dla was dobry, pełen sukcesów i lepszy od poprzedniego, bo zawsze może być jeszcze lepiej, prawda? ;)

Chciałbym się także trochę wytłumaczyć. Dawno mnie tu nie było, co niestety jest faktem i z pewnością dało się zauważyć. Jest mi strasznie przykro, ale pójście do liceum i łączenie go ze średnią szkołą muzyczną wprawiło mnie w oszołomienie. Nie wiedziałem jak się ze wszystkim wyrobić, jest to po prostu strasznie ciężkie. Wiele razy próbowałem podejść do powrotu do prężnej pracy w strefie Stardolla, jednak kończyło się to fiaskiem z powodu braku czasu lub braku weny. Moim postanowieniem na ten nowy rok jest mimo wszystko znaleźć czas na tworzenie dla Was. Naprawdę to lubię i jest to obecnie chyba nieodzowną częścią mojego życia i nie chciałbym z tego rezygnować.
(Od dzisiaj moich postów możecie spodziewać się w niedziele, w najgorszym przypadku co 2 tygodnie, jednak postaram się zachować ciągłość)

Tak więc bez większych wstępów, przejdźmy już do stylizacji (ale się rozpisałem!)
Dzisiaj dosyć prosto, ale moim zdaniem bardzo estetycznie i elegancko.
Szukałem jakiejś odpowiedniej torebki dopełniającej looku, jednak wszystko tworzyło przesyt całego obrazu, więc zdecydowałem się na nie dodawanie jej.


Apaszka - Chanel | Koszula - Dior | Spodnie - Balmain, Antidote, Underneath Stardoll | Buty - Dior



15 komentarzy:

  1. Super stylizacja! Spodnie i apaszka razem wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jest świetnie! spodnie skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałem o tym, że nadal piszesz na tym blogu XD
    Stylizacja super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedt cudowna, zawsze lubiłam Twoje stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale dawno cię tu nie było :) jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się,jest ładna,spodnie fajnie wyglądają z tą koszulą :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko świetnie do siebie pasuje :)
    Nawet spodnie tutaj mi się podobają mimo, że za nimi nie przepadam.
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! :) Nic dodać, nic ująć

    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna i nawet ta apaszka tu pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiem, jak ciężko jest zrezygnować ze stardoll. Niby to tylko gra, ale po dłuższym czasie się czuje, że jakiegoś elementu w codzienności brakuje :D
    Bardzo podoba mi się stylizacja ♥ Trzymam kciuki za postanowienie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło Cię widzieć! Stylka świetna, bardzo spójna, idealnie pasuje do twojej doll! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna, ale serio prosi się o torebkę moim zdaniem xdd

    OdpowiedzUsuń
  12. Brak torebki zdecydowanie mi nie doskwiera w tej stylizacji. Całość jest ładna. Fajnie, że będzie Cię można zobaczyć teraz trochę częściej.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!