Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
[3] Moda okiem faceta! (+Wyniki)
   
     Cześć! Jak tam sylwester? Nowy rok, nowa ja? Bo ja póki co nie czuję zmian, nie mam konkretnych postanowień, ale zamierzam w tym roku osiągnąć więcej, niż kiedykolwiek! Chętnie poczytam o Waszych noworocznych postanowieniach, może będą dla mnie inspiracją.


     Dziś mój Patryk dorwał się do mojego laptopa, gdzie miałam otworzone okienko z Sejcią i zapytał czy może ją ubrać. No to jak nie może, jak może. Mojemu facetowi miałabym nie pozwolić ubrać mojej lalki? No pozwoliłam. Także to jest Patryk total look. Wybrał nawet fryzurę, chociaż nie było takiej, która w pełni by spełniła jego oczekiwania. "Bo to musi być taki kucyk, co on idzie z tyłu, a potem tutaj na ramionko. Ale nie z tej strony, tylko z tej drugiej"

     Muszę przyznać, że kolorystycznie ta stylizacja jest naprawdę ładna. Fakt, że wyciągnął z mojej szafy starocia o których już dawno zapomniałam, nawet za sm, ale stwierdził, że to musiała być stylizacja, na którą każdy może sobie pozwolić. Także śmiało możecie ją odwzorować lub się zainspirować (xD).


     Patryk naprawdę z niecierpliwością czeka na Wasze opinie i komentarze. Nie bądźcie tylko zbyt surowi, naprawdę się starał. Gdybyście widzieli jego skupienie!

     Co do rozdania z poprzedniego posta - wszyscy wygrywają! W pokoju, w którym znajduje się moja doll macie porozrzucane ciuchy. Możecie wybrać co chcecie, nawet jeśli dana rzecz jest wystawiona na bazarku - dam Wam ją za 2 sd. Także kto pierwszy ten lepszy kochani. Większość to tributki i HB. Zgłaszajcie się w mojej KG!

Na koniec życzę Wam szczęśliwego nowego roku, pełnego sukcesów, spokoju i zdrówka. Bo zdrówka się nie kupi.


Buziaczki,
Sejcia

35 komentarzy:

  1. ja nie mam postanowien noworocznych, a wlasciwie z dnia na dzien staram sie zmieniac na lepsza i rozwijac :p
    Stylizacja jest mega spoko!
    W ogole chce Ci powiedziec, ze wydajesz sie mega fajna, pozytywna osoba i jestes bardzo mila. A takich ludzi bardzo lubie! 💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sobie tak mówię, ale w rzeczywistości wiemy jak jest xD
      I niesamowicie Ci dziękuję za tak miłe słowa ❤️ Może sława na Qof nie uderzy mi do głowy hahaha xD

      Usuń
  2. "Bo zdrówka się nie kupi." To tak nie do końca prawda... A stylka mi się bardzo podoba. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórych chorób to i miliony nie wyleczą niestety ;)
      I dzięki bardzo! Dzisiaj mój facet czytał komentarze i zaciesza cały czas z pozytywnych opinii:D

      Usuń
  3. No, powiem ci, że jest nieźle, naprawdę spójna stylizacja. Jestem pewna, że mojemu chłopowi poszłoby zdecydowanie gorzej :D Swoją drogą, może i ja postawię taki czelendż.
    Moich postanowień noworocznych jako tako staram się trzymać, ale to przecież dopiero drugi dzień roku :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, to do wyzwania jako następną nominuje Beti. Stylizacja musi pojawić się na blogu. Challenge accepted? xD
      Trzym kciuki za wytrwałość ❤️👍

      Usuń
  4. Miałaam być fit, ale no hahahhahahhaha. Stylizacja jest okej, ale te spodnie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to sobie mówię cały czas. Od jutra od poniedziałku, od nowego roku...xD
      I tak skrócilam trochę nogawki tym spodniom ale one już po prostu takie są. A więcej białych chyba nie mam, bo Patryk mowi że nie mógł znaleźć. Miał za małe pole do popisu chyba xD

      Usuń
  5. Stylizacja jest całkiem ładna, nie mogę napisać, że jak na faceta, ale napiszę, że jak na osobę która nie miała większego kontaktu ze stardoll.
    Nigdy nie byłem fanem postanowień i nigdy ich nie robiłem, tak samo w tym roku.
    Zdrówko bardzo mi się przyda, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie powinnam to ująć w ten sposób, w końcu faceci na stardoll mają czasami lepsze wyczucie stylu niż niejedna kobitka :D
      Powiem Ci ze jakieś 2/3 lata temu Iwonka robiła tutaj post o postanowieniach, żeby zrobić listę i zamknąć w kopercie na rok. I odhaczanie niektórych punktów było całkiem satysfakcjonujące xD Także chyba w tym roku też się na to pokuszę

      Usuń
  6. ładna stylizacja mimo że te spodnie są kiepskie ;d ja mam postanowienie noworoczne-zrzucić trochę kilogramów,ale nie wiem kiedy się za to wezmę,prędzej pójde drugie spełnie postanowienie-przekłuć ucho niż zacznę sie odchudzać hahaha :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo, bieda spodnie xD Ale powiem Ci ze kiedyś je lubiłam, jak jeszcze wydawały się "nowe" i mam do nich sentyment, więc trzymam :D
      Trzymam kciuki za oba postanowienia! ❤️

      Usuń
    2. też je kiedyś kupiłam,bo o takie fajne i w ogóle,ale potem je wyrzuciłam bo stwierdziłam że nie są takie fajne xD dziękuję,choć nie wiem ile czasu mi to zajmie :D

      martusia-16

      Usuń
    3. No i nadal nie są fajne xD I nie ważne ile, ważne żeby w końcu się udało ♥

      Usuń
  7. Śliczna stylizacja, piękna kolorystyka. Bardzo się cieszę, że wróciłaś i jak ktoś wyżej wspomniał "wydajesz sie mega fajna, pozytywna osoba i jestes bardzo mila", a takich osób tu na blogu brakowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu po tym komentarzu to Patryk chyba obrośnie w piórka :D
      Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa! Według mnie wszyscy są tutaj niesamowici, zarówno ekipa, jak i obserwatorzy. Wszyscy tak ciepło mnie przyjęli że aż ciężko w to uwierzyć czasami xD

      Usuń
  8. Nie mam postanowień, bo wiem ze bym ich nie dotrzymała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się czegoś naprawdę mocno chce to wszystko jest mozliwe. Jeśli chodzi o codzienną motywację to polecam Qczaja :D Ale może po prostu niczego Ci nie brakuje, skoro postanowień brak ❤️

      Usuń
  9. Chyba zacznę czękać na kolejny post, super robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kolejną stylkę od mojego faceta? Haha,jeszcze mnie wygryzie z bloga :D Dzięki!

      Usuń
  10. Moje postanowienie noworoczne to robić mniej słit dziubków na zdjęciach. Myślę, że to może Cię zainspirować :p
    Twój Patryk pięknie się postarał i ładnie mu wyszła stylizacja! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej dzióbków na zdjęciach? O kurde, tego jeszcze nie słyszałam, szanuję!
      Dziękuję w jego imieniu :D

      Usuń
  11. Moje postanowienie to więcej się uczyć!
    Śweitny post, stylizacja jest bardzo dobra ;D
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  12. Moje postanowienie to więcej się uczyc!
    Świetny post!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, nie ma leniuchowania!
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Co nie, jeszcze trochę i będzie lepszy ode mnie :D

      Usuń
  14. Całkiem ładna, w sumie podoba mi się. Z chęcią zobaczyłabym jeszcze jakąś stylizacje od Patryka :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że chętnie jeszcze coś kiedyś dla nas stworzy :D Na pewno mu to przekażę, żeby dodać mu motywacji. Dzięki! ♥

      Usuń
  15. Kolorystycznie wyszło idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wielkim wrażeniem, bo stylizacja naprawdę jest bardzo ładna. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ten mój facet stylista :D Dzięki bardzo!

      Usuń
  17. Kolorystycznie wyszło idealnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie? Chociaż wyczucie kolorystyczne się zgadza i jest na swoim miejscu :D
      Dzięki!

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!