Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Tajemnicze skarpetki
Ostatnio co jakiś czas, zazwyczaj w godzinach około północy i z niewyjaśnionych dotąd przyczyn, do starplazy trafiają przypadkowe "stare nowe" rzeczy. Tym razem do kupienia urocze, różowe skarpetki ze sklepu Pretty n' love (niegdyś pojawiły się również w Callie's picks) w kwocie zaledwie 40 sm.
Co o tym myślicie?

Edit: Skarpetki zostaly już wycofane.
Sama posiadałam już jedną parę z Pn'L, jednak nie odmówiłam sobie drugiej. 
Zauważyłam również zależność, że w kolejnym przypadku te przedmioty pojawiają się w tym samym momencie, co nowe HotBuys.

11 komentarzy:

  1. O lol haha. Kupię na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja lecę je teraz kupić xd
    Mogę mieć problemy z komentowaniem ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. coś adminom się pierniczy xd ja ich nie kupię xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sprawa z tym starym rzeczami. Może to celowe działanie skoro kolejny raz pojawia się jakiś staroć i nikt z tym nic nie robi? Z drugiej strony to Stardoll, więc w sumie nie ma co się dziwić. :P
    Skarpetki są urocze, aż szkoda ich nie kupić za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie zwróciłam na to uwagi, może dlatego, że ostatnio nie przebywam tak często i długo na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam te skarpety, za takie pieniądze to szkoda nie brać :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też sobie kupiłem parę skarpetek, mimo iż mam jedną parę, a co tam!
    Ciekawa teoria, że tajemnicze rzeczy pojawiają się razem z nowymi Hot Buysami. Ostatnio kupiłem jakąś rzecz widmo i mam zakupy w apartamencie, a jak rozpakuję, to mi nic nie wyskakuje :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam z niedającą się rozpakować pustą torbą :0 Irytujące

      Usuń
  8. Ostatnio rzeczy z Fudge sie pojawily co mnie zszokowało w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!