Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Gold jacket.
Witajcie,
nie wiem do końca z jaką częstotliwością mogę wrzucać posty ale może głowy nie stracę.
Dziekuję, za miłe przyjecie do załogi. Jeżeli macie jakieś pytania to śmiało piszcie, wieczorem postaram się odpisać.
Życzę wszystkim miłego dnia!




Okulary - Starpoint Awards | Kurtka - Special Offert| Naszyjnik - Killah, RIO | Bluzka - YH | Spodnie - Versace | Torebka - Special Offer | Buty - Nelly.com | 
(Jeżeli coś przekręciłem to przepraszam!)

14 komentarzy:

  1. świetna stylizacja :) ta kurtka wygląda ciekawe,nigdy jej nie widziałam :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW pierwszy raz widzę tą kurtkę, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Co Cię skłoniło żeby wrócić do stardoll po tak długiej przerwie?

      Usuń
    2. Akurat to była spontaniczna decyzja podjęta z kimś kogo poznałem dzięki tej grze, z kimś bardzo dla mnie ważnym w życiu :)

      Usuń
  4. kurtka jest strasznie brzydka, a całościowo wygląda to po prostu nudno. poprzednia był lepsza
    ogólnie polecam wyśrodkować lub wyjustować tekst, wygląda to po prostu ładniej

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem przekonana do tej stylizacji. Praktycznie każdy element jest bardzo mocny i przyciąga uwagę. Zrezygnowałabym chociażby z tej ogromnej torby, żeby uniknąć tego przepychu form.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka nie jest w moim stylu, ale świetnie sobie z nią poradziłeś:)) jedyne co mi przeszkadza to wielkość torby

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę podobnie jak natusia_182 :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka sama w sobie jest dziwna. Nie podoba mi się, przez to jak jest słaba graficznie. Torba koniecznie do zmiany, bo za bardzo przytłacza całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, ta kurteczka faktycznie jest jakaś średnia, ale ogólnie widać, ze lubisz taki klasyczny styl. I w sumie nie mam się zbytnio do czego przyczepić, dla mnie wszystko jest spoko dobrane aczkolwiek nie są to zbytnio moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!