Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: Belt Chains
Witajcie kochani, przybyło mi trochę weny, także publikuję dwie stylizacje które ostatnio stworzyłam :)


1 Kolczyk Fendi | Golf Callie's Picks | Marynarka Archive | Nerka Gucci Tribute, Jet Set, D&G Tribute | Jeansy It Girls | Okulary Original Future | Buty Callie's Picks, PPQ

2 Kolczyki LE | Naszyjnik PPQ | Futro Marc Jacobs | Top Fallen Angel | Pasek Mr. +Saint Laurent Tribute | Spódnica (sukienka) Dior Tribute | Bransoletka Mr. | Torebka Callie's Picks | Buty Dior Couture Tribute

17 komentarzy:

  1. Są na prawdę świwtne. Brakowało mi Twoich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. są piękne :) nawet nie potrafię wybrać która lepsza :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja zachwyca mnie bardzo, ale pierwsza zachwyca mnie jeszcze bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oja, cudowne! pierwsza to sztosik!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszą kocham ze względu na buty, są cudne. druga jest też super i uwielbiam to jak wzbogaciłaś górę sukienki topem z fallen angel, od razu wygląda ona lepiej

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze nie umiem wybrać, obie mi się tak samo podobają. Btw. nie wiem czy to już kiedyś pisałam, jeśli tak to się powtórzę, ale Twoja doll ma przepiękną twarz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje bardzo fajne tylko twarz jakaś straszna

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie stylizacje są świetne, a twarz niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńka, nie mogę się napatrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacje, mega eleganckie i mega drapieżne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciężko mi wybrać lepszą! Są boskie

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie są przecudowne, jako faworyta wybieram 1!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!