Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Seen in real life

Hejka! Znacie jakieś ciekawe piosenki? Słucham ciągle tych samych i to już staje się być za bardzo monotonne. Preferuję głównie piosenki z pogranicza popu, elektroniki, rocka. :)

W dzisiejszym poście głównym elementem jest piękna bluzka w kwieciste wzory (Floral Bustier Top). Możecie nabyć ją w Archive. Mnie się ona bardzo podoba i kupując ją nawet nie zwróciłam uwagi na cenę (26sd!). Bluzkę można było oglądać na pokazie Dolce&Gabbana Spring 2010.

 Stylizacje:
1. Bluzka- Archive+Callie's Picks x2 | Spodnie- Vinyl x2 | Torebka- Fendi Tribute+Original Future | Buty-Fudge | Pasek- Pretty n'Love
2. Płaszcz- Balmain Tribute | Top- Archive | Spodnie- Subcouture+Tingeling | Torebka- 400 million | Kolczyki- MS.TQ | Buty- Jimmy Choo Tribute 

Czekam na komentarze!

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post lecz bluzka sama w sobie mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne stylizacje :) ale bluzka mi się nie podoba :/ ja ostatnio słucham Editors,aczkolwiek nie wiem czy coś takiego spodoba ci się,ogólnie można też posłuchać Panic At the Disco,Kasabian ;p

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba, druga to perełka, bluzka jest nawet ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się ta koszulka. Stylizacje są ok, ale mogło być lepiej.
    Jeśli chodzi o muzykę, to z popu polecę Jasmine Thompson, a od siebie to Aurorę Aksnes. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy również na Stardollu czerwona spódnicę z pokazu.
    Obie stylizacje są ładne, ale moim zdaniem druga jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylka jest boska!
    Właśnie szukam tych butów z drugiej stylki, więc jeśli ktoś by sprzedawał to proszę do mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja jest świetna! :) Osobiście, ta bluzka nie przypadła mi do gustu ;)


    klaudia15x

    OdpowiedzUsuń
  8. druga stylka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica też jest dostępna na stardoll, też chyba była z archive ;)
    Bardzo podobają mi się stylizacje, czerwone usta idealnie wszystko podkreślają. W pierwszej jedynie zastąpiłabym trampki. Poza tym tu i tu supcio ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja jest bardzo ładna, ale ja zrezygnowałabym z kolczyków ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  11. Weźcie pod uwagę, że ta bluzka była modna w 2010, a mamy już 2018, także myślę, że kilka lat temu mogła Wam się podobać. Teraz moda, i oczywiście nasz gust się zmienił.
    Bardziej podoba mi się 2 stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  12. Top sam w sobie jest dosyć zwyczajny, ale w twoich stylkach wygląda świetnie. Zdecydowanie ten post to jeden z lepszych od Ciebie. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Druga stylizacja podoba mi się bardziej. Bluzkę posiadam, ale jeszcze jej nie używałam, może się kiedyś zainspiruję?
    Co do muzyki, to ja ostatnio słucham rap/trap i gdyby mi ktoś to powiedział jakieś 2 lata temu, to bym chyba nie uwierzyła :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!