Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki zabaw Sylwestrowych
Hej i czołem wszystkim! Jak samopoczucie w Nowym Roku? U mnie całkiem nieźle : )
Wszyscy mamy nadzieję, że przygotowane przez nas zabawy wam się spodobały i dobrze się bawiliście razem z nami! Nie przedłużając..

• Odpicuj się na sylwestra
Było naprawdę wiele bardzo dobrych prac, z czego się cieszę, musiałam się jednak zdecydować tylko na jedną. Tak więc 50sd trafia do...

Jarus55

Wyróżnienie w postaci 20sd trafia do marta32222
Po nagrody zgłoście się do QueenCrew!

Wyróżnienie miało również trafić do Woonderfull, jednakże jej praca nie została podpisana. Chciałam Wam ją przedstawić, bo od razu skojarzyła mi się z moją ulubioną telenowelą Zorro :D Oglądał ktoś?


• Postanowienia Noworoczne
Drobne upominki trafiaja do Kalosz4 i Aguuniek
odbiór: missmariksza
• MiniKonkurs Sylwestrowy #1
Po 15sd zgarniają Marta3222 i WERRA.
odbiór: QueenCrew

• MiniKonkurs Sylwestrowy #2
Po 15sd zgarniają Aguuniek i callmeshady98
odbiór: QueenCrew
• MiniKonkurs Sylwestrowy #3
Po 15sd zgarniają Aguuniek i Sylwia5278
odbiór: QueenCrew


• Kto pierwszy, ten lepszy

20:20 10sd Kalosz4
20:45 15sd Kalosz4
21:20 10sd Aguuniek
21:50 100sm marta32222
22:10 15sd marta32222
22:55 10sd Aguuniek
23:10 100sm dominikadomcia
23:59 35sd xxlena4444xx
02:10 10sd kalosz4
02:50 100sm marta32222
03:00 15sd kalosz4
po nagrody zgłoście się do missmariksza!


• Loteria Sylwestrowa
1. xxlena4444xx
2. Jarus55
3. B.E.A.T.K.A
4. Kalosz4
5. Natusia_182
6. dobrapogoda
obiór: QueenCrew
Jeszcze raz, mamy nadzieję, że bawiliście się równie dobrze jak my!
Kto wie, kiedy będzie następna okazja do zabaw, może Fashion Week? Może święta wielkanocne.. kto wie, kto wie, ale jedno wiemy na pewno - będziemy jeszcze mieli szansę na wspólne zabawy!
Jeszcze jedno - podobała Wam się zabawa "Zgadnij kim jestem?"? Chcecie więcej?

16 komentarzy:

  1. Od razu zakochałem się w stylizacji od Woonderfull, wielka szkoda że się nie podpisałaś:( Gratulacja wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki! na jakie konto mam się zgłosić po nagrody z Kto pierwszy, ten lepszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach, i zabawa "zgadnij kim jestem" była mega, chociaż nie brałam w niej zbyt dużego udziału. Pewnie, że chcemy więcej :D

      Usuń
  3. Dziękuję ślicznie i gratuluję pozostałym! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję!♥ Gdzie zgłosić się po nagrody z "kto pierwszy ten lepszy"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I chcemy więcej "zgadnij kim jestem":D

      Usuń
    2. A i gdzie się zgłosić za wyróżnienie? haha, sorka za spam.

      Usuń
  5. Możecie na Trzech Króli coś zorganizować ;), potem na Walentynki, na ferie, na sesję zimową, na Fashion Week. Okazji, że hej. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej to codziennie coś! :D

      Usuń
    2. Na ferie według mnie to nie jest takie proste. Wychodząc z założenia że jesteśmy z różnych części Polski mamy je w innym czasie, plus ferie studentów zależą od sesji.

      Usuń
  6. Gratuluję wszystkim!
    Stylizacja niepodpisana według mnie najlepsza ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. W kto pierwszy, ten lepszy o 3 rano byłam szybsza, więc nie wiem dlaczego Marta została tam wpisana
    https://prnt.sc/huv349
    http://prntscr.com/huv3qt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oops, mój błąd, źle przepisałem.. poprawione!

      Usuń
  8. Wszystkim gratuluję i dziękuję za nagrodę :)
    Zabawa w "zgadnij kto to" - super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje! :) Bardzo żałuję, że nie mogłam wziąć udziału w zabawach :((

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!