Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
I feel there's someone else worth your time
Witajcie kochani!

Jak się macie, gotowi na rozpoczęcie kolejnego tygodnia męki? :'D
A może macie ferie? Piszcie co u was!
Ja rozpoczynam ferie dopiero w lutym, także jeszcze troszkę się pomęczę :')

Dzisiaj stylizacja z przepięknym płaszczykiem FENDI, którego nie zdążyłem kupić podczas sezonu tribute i udało mi się go złapać kilka dni temu w oryginalnej cenie!


Okulary - It Girls | Kołnierzyk - Fallen Angel | Płaszcz - FENDI | Pasek - Bonjour Bizou
Kopertówka - Voile | Skarpetki - Subcouture | Szpilki - Limited Edition

The Weeknd - Love To Lay
(niestety nie mam jak podlinkować, ale gorąco polecam posłuchać na platformach streamingowych!)

16 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, a płaszcz jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go chcę! Stylizacja cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo mi się podoba! Wszystko jest perfekcyjnie dopasowane. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...Mogłeś pisać, bo mam ich kilka xd
    Podoba mi się, że odsłoniłeś trochę ciała. Aż zawiało wiosną :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, nieźle wyszła kombinacja szpilki+skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Chyba zaiwestuje w ten płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega stylizacja! Płaszczyk wygląda cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten płaszcz,ale jeszcze go nie użyłam nigdy ;d jeśli chodzi o stylizacja to jest ładna,ale mi te skarpetki nie pasują jakoś

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię połączenia szpilek ze skarpetami. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny jest ten płaszcz! stylizacja genialna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega ta stylka! Płaszcz, buty, szpilki...♥
    U mnie praca ogólnie, ale teraz choruję i trochę zdycham. Taka pogoda xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczynam żałować że go nie kupiłam, gdy był w plazie nie podobał mi się kompletnie! Nie chce ktoś może go sprzedać?

    Świetna stylka, a ten płaszcz, ugh, chce go

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie :) szpilki ze skarpetkami mi się tutaj podobają bardzo. Ja też żaluję, że nie kupiłam tego płaszczyka :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!