Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Must Have
Versace Inspired Black Body

Cześć, kolejny wtorek, kolejny must have. Tym razem jest to body z Versace Tribute, które niedawno trafiło do Plazy. Kosztuje 21sd lub 19 dla osób posiadających zniżkę. W moich stylizacjach chciałem Wam pokazać, że można je nosić na co dzień oraz na większe wyjścia. W pierwszej stylizacji do body ubrałem, moje ulubione w ostatnim czasie spodenki o niezwykłym kroju oraz krótką kurtkę moro. Stylizacje uzupełniłem czarnymi kozakami, zieloną torebką HB, prostym paskiem i kolczykami kółkami. Druga stylizacja bardziej pokazuje body, ponieważ ubrałem na nie prześwitującą długą suknie z wzorem w ptaki. Ciężkie kozaki bardzo dobrze równoważą lekkość sukienki. Na koniec do ręki doll włożyłem marynarkę i kontrastującą torebkę.
Pod jednym z postów pisaliście, że mini aranżacja z wybraną rzeczą jest zbędna, więc tym razem jej nie robiłem. 
Podoba Wam się nowy sposób prezentacji?
1 | Kolczyki-Antidote | Kurtka-Original Future | Body-Versace | Pasek-It Girls | Spodenki-LE | Kabaretki-Callie's Picks | Torebka-Bonjour Bizou | Kozaki-The Jetset |

2 | Sukienka-Runway | Pasek-Chanel | Body-Versace | Bransoletka-Tributes Gallery | Marynarka-Pals | Torebka-Dior | Kozaki-Volie |

Ps: Przeszkadzają Wam tatuaże na ciele mojej doll?

19 komentarzy:

  1. Według mnie mini aranżacja była fajna. Co do tatuaży znasz moje zdanie. A co do tego body- nie uważam, że to must have, sama go nie kupiłam. Nie jest jakieś powalające.. Pierwsza stylka jest taka sobie, ale druga świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. te body mi się nie podoba,pierwsza byłaby fajna gdyby nie te spodenki-dla mnie one są po prostu brzydkie,druga stylizacja jest o wiele fajniejsza :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt nie pisał, że mini aranżacja jest zbędna, tylko że zamiast ją robić mógłbyś napisać tekst. Bardzo podoba mi się, że coś w końcu napisałeś, ale jak już mam narzekać, to nie widać tej twojej wiedzy na temat świata mody.
    Tak jak już wyżej zostało napisane ta rzecz nie jest must have, jest słabo wykonana i ma brzydkie wycięcie w dekolcie, jednym jej plusem jest uniwersalny kolor. Moim zdaniem druga stylizacja jest dużo ciekawsza niż pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do tatuaży to jest ich trochę za dużo, ale nie jest źle.

      Usuń
  4. Pierwsza stylizacja podoba mi się bardziej ;)
    A co do tatuaży, to przecież zależy od Ciebie jak Twoja doll wygląda :) Myślę, że Stardoll to gra, w której każdy wygląda jak chce, nosi to co mu się podoba itp. W normalnym życiu, każdy wygląda tak samo.. idzie za modą. ;)
    Mi jak najbardziej Twoje tatuaże nie przeszkadzają, a nawet podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tatuaże są spoko! mi nie przeszkadzają! :D
    mini aranżacje też były super :)
    stylizacje ładne, myślałam, że nie potrzebuję tego body... aż do teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi przeszkadzają osobiście te tatuaże w odbiorze stylizacji, przede wszystkim tej drugiej. :v A tak to post mi się podoba, choć uważam, że ten kącik był fajny.

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja jest bardzo dobra, ale ja także nie uważam tego body za must have ;P
    Tatuaże w życiu są na całe życie, więc teoretycznie można przyjąć, że na doll też ;p
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podobają tatuaże, więc jestem na tak i u twojej doll :) Jeżeli chodzi o body, ja go nie kupię, aczkolwiek każdy ma swoje zdanie i dla Ciebie może być to "must have". Druga stylizacja jest mega, nawet te tatuaże mi się tu podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja wymiata! A tatuaże są częścią doll, kształtują jej wygląd. Dla mnie jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie te body nie zachwyciły (chyba przez grafikę, wyglądają tak jakoś płasko), juz bardziej wpadła mi w oko sukienka o tym samym wycięciu u góry. Co do stylizacji, to obie są super, ale pierwsza mnie czymś po prostu urzeka... to chyba te spodnie + kabaretki + kozaki, które z resztą świetnie pasują do tych bodów i idealnie łączą się z moro ♥
    Post wygląda okej, z mini aranżacją również było okej.
    Tatuaże - jeśli tylko są charakterystyczną, czy nieodłączną częścią twojej doll, to myślę, że powinno tak zostać. Z resztą, uważam, że zdecydowanie nadają charakteru akurat twojej doll.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to body nie jest must have, ale stylizacje są super :) Tatuaże tez mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje bardzo mi się podobają, zwłaszcza druga. Co do tatuaży to mam mieszane uczucia, wydaje mi się że nie zawsze pasują, jest ich trochę za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie uważam tych bodów za must have, a stylizacje mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też nie uważam, że body to must have. Stylizacje tym razem nie przypadły mi do gustu, są bardzo przepełnione. Przez to, że każdy element jest bardzo wyrazisty i oryginalny to powstaje trochę chaos.
    Co do tatuaży to mi kompletnie nie przeszkadzają. :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!