Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Mój pierwszy raz od 2 lat.
Cześć,
Słowem wstępu, część z was pewnie mnie kojarzy na stardoll mniej więcej z 2015 roku. Dziś wracam do was po sporej przerwie żeby dalej bawić się nie tyle w stardoll, co modą? Sam nie jestem do końca pewny swojej myśli.
Ja jestem Kamil, mam 20 lat, pracę i studia, a od ponad 7 lat prowadzę konto _D_0_D_A_.




Ramoneska - Evil Panda | Bluzka - Fallen Angel | Torebka - LrE | Jeansy - Vinyl | Kabaretki - Burlesque | Buty - MSW.

13 komentarzy:

  1. hejka bejb <3 piękna stylówka jak zawsze i makijaż! :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, super jest Ciebie tutaj widzieć!
    Stylizacja klasyka, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. omg! omg! DODZIK <3 jak super, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, troche rokowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie jest. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja założyłam konto dopiero pod koniec 2015 roku, więc Cię nie kojarzę, ale miło poznać:) Fajna stylówa!

    OdpowiedzUsuń
  7. W 2015 to ja miałam ostatni rok mojej 5 letniej przerwy od tej gry więc Cię raczej na pewno nie kojarzę xD

    Fajna stylizacja

    Sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam na pokładzie, super, że jesteś z nami ♥
    Świetna stylka.

    OdpowiedzUsuń
  9. O siema Kamil!
    Stylka super! :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylka, pasuje do doll :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobra stylizacja!
    Co Cię skłoniło, żeby wrócić?

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!