Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
cosmos
Cześć wszystkim!

Od niedawna w planie blogowym zaszły pewne zmiany. W związku z nimi moje posty będą pojawiały się w środy, a nie tak jak było to dotychczas - niedziele.

Z racji tego, że w niedziele przedstawiałam Wam stardoll'owy makijaż dzisiaj idźmy w stronę prawdziwych "artystów", którzy tworzą "cuda" na ludzkiej skórze.

Przeglądając instagrama w poszukiwaniu czegoś co mogłabym odwzorować na swojej doll i Wam zaprezentować natknęłam się na konto o nazwie artbeautychaos, do którego z resztą Was odsyłam (wystarczy kliknąć w nazwę). Owego instagrama prowadzi 19-latka zamieszkująca Anglię, a konkretniej, jak możemy wyczytać z wiadomości, które ma podane, Sheffield/Bournemouth (tak, ma podane dwa miasta). 

Mi osobiście brakuje słów na to co ona tworzy. Jestem w szczególnym zachwycie przyglądając się pierwszej "pracy", którą Wam prezentuję i dzięki, której znalazłam to konto.

poniższe zdjęcia pochodzą z :


Po rozwinięciu posta możecie zobaczyć więcej prac 19-latki.

A Wy co sądzicie?
Podobają Wam się jej prace?
Podobają Wam się posty przestawiające prawdziwe makijaże?






13 komentarzy:

  1. wow! piękne makijaże, mi brakuje cierpliwości do aż takiej pracy... zawsze jak próbuję komuś zrobić coś takiego, to w połowie mam dość :P wolę zamówienia na zwykłe makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Post fajny, ale rozczarowałaś mnie, bo nie zrobiłaś makijażu w wersji stardollowej.
    A tak na marginesie to pytałaś się tej dziewczyny czy możesz wstawiać jej zdjęcia na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dodaje się odnośnik do profilu (źródła zdjęcia) to też trzeba pytać o zgodę?

      Usuń
    2. Oczywiście, że trzeba. Chyba napiszę do tej dziewczyny, zobacze co o na sądzi o rozpowszechnianiu jej wizerunku bez jej zgody.

      Usuń
  3. Mega ładne makijaże, a może teraz coś stonowanego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam jej makijaże wcześniej, są super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękne ;) Do tworzenia takich makijaży, trzeba mieć niewątpliwie talent w dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się aż taka abstrakcja na twarzy, ale trzeba przyznać, że dziewczyna ma talent

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne makijaże <3 są tak perfekcyjnie wykonane jakby były jakąś przeróbką w fotoszopie. Niemniej jednak talent niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  8. makijaże jak z bajki :) wyglądają pięknie,ale trzeba mieć talent i cierpliwość do takich cudeniek :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się średnio podobaj, ale przyznam, że laska ma do tego talent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza praca podoba mi się najbardziej. Ja poznałam dużo dziewczyn, które tworzą takie rzeczy dzięki konkursowi nyx i również lubię przeglądać i obserwować na insta makijażystki i makijażystów.
    To fakt, ze fajnie byłoby zobaczyć jeszcze jako bonusik inspirowany makijaż w wersji stardollowej ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!