Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Neony

 Witajcie. Chciałabym jeszcze raz PRZEPROSIĆ WAS w imieniu całej załogi QOF, 

za  zaistniałą sytuację, która doprowadziła do tego, iż macie do nas żal.

 Jeszcze raz przepraszam ponieważ to ja zawiodłam!!!

Bardzo dziękuję, że mimo wszystko jesteście z nami !

--------------------------------

A teraz czas na post z serii' HIT CZY KIT? 

 Do  dzisiejszego postu przygotowałam stylizację z neonami.

 Początkowo myślałam aby wykonać mieszankę co najmniej trzech kolorów, 

lecz niezbyt szło to w praktyce.

  Może innym razem się uda :) 

Zaszalałam, dziś aż trzy stylizacje. Jestem ciekawa czy któraś Wam się spodobała.


1. body by Versace/Archive  /  spódnica darmówka  / Żakiet darmówka   / buty It Girls /  torebka darmówka  /  chusta  DKNY / okulary Prettyn'Love

2. top fallen Angel / spodnie Oryginal Future / buty darmówka /  kurtka Archive / choker Rio / torba Subcouture /

 paski: Fallen Angel , Evil Panda, darmówka  / bransoleta Riviera
3. chusta ItGirls /  golf  Balenciaga / spódnica BonjourBizou / top ItGirls / buty ItGirls / okulary Prettyn'Love / torebka TheJetSet

5 komentarzy:

  1. neony to nie moja bajka,absolutnie nie lubię takich kolorów ani na sd ani w realu,co do stylizacji to ostatnia jest fajna,pozostałe dwie mi się nie podobają,w pierwszej nie lubię tej marynarki,ona strasznie poszerze lalkę,w drugiej nie pasuje mi kurtka,spodnie też nie są w moim stylu,wyglądają jak dla robotnika xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio próbuję się przekonać do neonów choć w stardoll i Twoje stylizacje zdecydowanie pomogły. Szkoda, że kurteczka w drugiej nie jest czarna, chyba lepiej by się komponowała. Trzecia stylizacja najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki żal, jaka sytuacja, nie jestem na bieżąco chyba ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kamil, dobrze, że nie jesteś na bieżąco, bo mniej wtedy boli głowa :)

      Usuń
  4. 1. KIT, 2 i 3 HIT.
    Jak dla mnie neony to tylko raczej na stardoll, w prawdziwym życiu raczej ich unikam ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!