Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: sequins

Duet: sequins, skrzy się i znowu Valentino couture, bardzo wyeksponowane nogi i kozaki Louis Vuitton, które chyba tylko mi się podobają.

Przypomniało mi się, że jak zaczynałem swoją przygodę z blogowaniem to polecałem filmy, a w ostatnim czasie trochę ich znowu widziałem (mieszkam dwa budynki obok kina- reszty się domyślcie), a szczególnie w pamięć zapadły mi: "Nightmare Alley"(to za niesamowity klimat i zakończenie, którego nie chciałem), "Benedetta"(tutaj trudno uwierzyć, że ten film opowiada prawdziwą historię) i "Najmro. Kocha, kradnie, szanuje"(zaskoczyło mnie, że polski film może być bardzo dobrze zrealizowany, zabawny i wciągający).

kurtka Runway | bluzka Runway | top Callie’s Picks | spódnica Museum Mile | torebka Museum Mile | buty Blumarine Tribute

naszyjnik Callie’s Picks | bluzka Special Offer | sukienka Special Offer | torebka Evil Panda | buty Limited Edition

3 komentarze:

  1. polecaj filmy częściej, bo nigdy nie wiem na co iść, a muszę moje darmowe bilety wykorzystywać :"D szkoda, że polskich filmów raczej u mnie nie ma.
    w pierwszej stylizacji kocham kolor różowy, jako naczelny flaming aka barbie girl jestem nią oczarowana. Za to druga skradła moje serce, faktycznie te buty nie należą do moich ulubionych, ale w tej stylizacji wyglądają świetnie. Ty zawsze zrobisz takie stylizacje, że szczękę muszę zbierać z ziemi, choćby nie wiem jak prostych rzeczy byś użył. totalnie :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jak przeglądałam archiwum z Twoimi postami zwróciłam uwagę, że podoba mi się sposób, w jaki opisujesz stylizacje.
    Skrzy się, wyeksponowane... A kozaczki mnie też się podobają. Co do stylizacji, obie są bardzo ładne. W pierwszej podoba mi się taka delikatna kolorystyka, przenikanie kolorów. Druga, mieni się i błyszczy, w dodatku dobry akcent w postaci butów.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) w drugiej strasznie mi się nie podobają te kozaki,są koszmarne :(

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!