Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Cieszę się, że byliście, jesteście i będziecie z nami!

      Witajcie. Pojawiam się z postem, w którym chciałabym podziękować tym z Was którzy postanowili do nas powrócić

 i odezwać się chociaż w jednym komentarzu. 

Muszę przyznać, że niezwykle ciężko jest mi pisać ten post. 

Po pierwsze po bardzo długiej mojej nieobecności chciałabym 

PODZIĘKOWAĆ naszym REDAKTOROM,

 że naprawdę starali się trzymać blog na wysokim poziomie.

 Mam nadzieję, że nie brakowało Wam stylizacji, aranżacji oraz konkursów i loterii.

 Dosyć długo przeglądałam posty, które pojawiły się podczas mojej nieobecności.

 I wiecie jakie sobie zadałam pytanie?

"- gdzie ja wtedy byłam? " Owszem, zajrzałam kilka razy, lecz pochłonięta byłam w tamtym czasie  zupełnie czymś innym.

 Kinga, Kamil, Bartek, Michał, Wiktor, Wiktoria i wiele innych osób, 

które zaczęły pisać właśnie u nas (podczas gdy mnie nie było) dali z siebie naprawdę wszystko.

Bardzo miło oglądałam i podziwiałam  to co w tamtym czasie robili, nie tylko dla mnie,

 dla siebie, ale również dla Was.


 Wielu stylizacji nie powstydził by się nawet Vogue!


Dziś zastanawia mnie jedno: co się stało, że pomimo bardzo dużej ilości dobrze przygotowanych postów w tamtym okresie,

 komentatorzy po prostu dziś zamilkli... Niestety jest to smutne! 

Nie chciałabym abym w jakimś poście napisała jedynie : RIP, bo nasi redaktorzy mieli duże chęci,

 wiele pomysłów, które nie zostały jeszcze zrealizowane. 

Czy dacie nam szansę?

Jak widzicie stanęłam do boju, może moje stylizacje nie powalają na kolana, 

ale chcę aby na QOF znów tętniło życie. 

TO WY dawaliście nam siłę, aby tworzyć i cieszyć się  z kolejnych komentowanych postów.


A teraz po długiej nieobecności dziękuję (już nick piszę z pamięci)

  sylwia5278, Sally11l, Lavish, Aguuniek,  stardollowy10, xxlena4444xx, anulcia345,  martusia-16, nie wiem tylko kto na koncie Imperium stylu,  nawet nasza Sei_chan  pojawiła się pisząc,

 że tęskni za tym co tu przeżyła z Wami. 

 Dziękuję, że odezwaliście się, że żyjecie i macie się świetnie :) 

Osobno chcę podziękować osobom, które zajrzały do mnie na stardoll, to niezwykle miłe. 

-----------------------------

A teraz do rzeczy, zapowiadane 400 starmonet zdobywa

  martusia-16

zgłoś się do mnie z aktualną listą życzeń

------------------------------

W tym tygodniu do zgarnięcia dla dwu komentujących osób są zakupy 

w jednym ze sklepów w Starplazie za 20 sd

12 komentarzy:

  1. "Dziś zastanawia mnie jedno: co się stało, że pomimo bardzo dużej ilości dobrze przygotowanych postów w tamtym okresie,
    komentatorzy po prostu dziś zamilkli... Niestety jest to smutne! "

    Posty to nie wszystko, liczy się także atmosfera i to w jaki sposób podchodzą do czytelników admini. Nikt nie chce przebywać tam gdzie go nie chcą, źle się czuje. Kamil zrujnował tego bloga, tak to jest jak ma się czyteleników w du...poczytaj sobie komentarze pod modowymi rywalami.
    Obserwatorów trzeba szanować, bo jak nie to pójdą sobie gdzieś indziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki, że się odezwałaś/-eś. Nie wiem co tak naprawdę się wydarzyło. Cały ten konkurs był zawsze dla mnie wielkim wyzwaniem. Nawet wtedy gdy Karolina/AnnDoll88 mówiła o pomyśle jego stworzenia. Ja nie byłam w stanie ogarnąć wszystkiego. Prowadziła go na swoich zasadach, za co jestem wdzięczna. Po odejściu Karoliny jeśli była mowa o większym konkursie, który miała bym poprowadzić, wspominałam o 'Królowej Mody' ale większość redaktorów była za 'Modowymi Rywalami'. Pomyślałam, dobra, niech będzie skoro ten pomysł i cała zabawa ze stylizacjami bardziej wpadła redaktorom, a także czytelnikom w gusta. Prowadziłam jeden raz ten konkurs, ale nie mogłam go ogarnąć po swojemu. Dla mnie było to za duże wyzwanie, wybrać najlepszych, nie rażąc innych! Tyle chętnych osób nie sposób zadowolić jeśli nagroda jest tak wysoka. Zawsze znajdzie się ktoś, kto jest pokrzywdzony. Tak było na każdym etapie w każdym konkursie, nawet mogę napisać na każdym blogu.

      Usuń
    2. Wybacz, ale zawsze staraliśmy się z Kamilem żeby każdy był zadowolony, poświęcaliśmy swój czas i pieniądze a na koniec byliśmy okropni bo wyrażaliśmy swoje odczucia. Poświeciliśmy wiele czasu żeby każdy dobrze się bawił, żeby było sprawiedliwie. Nie byliśmy jednak w stanie dogodzić najwyraźniej wszystkim i szczerze chyba cieszę się ze to już za mną. Kochałam tego bloga, poświęciłam mu się… razem z Kamilem. Każdy ma
      Swoje za uszami a widzę wychodzi na to że totalnie tragicznie wszystkim było i tylko my byliśmy najgorsi

      Usuń
    3. chociaż pewnie nic nie powinnam dodawać bo to mnie nie dotyczy, ale nie byłabym sobą gdybym tego nie zrobiła xD każdy ma jakiś charakter pisania, niektórzy piszą nałogowo "xD" (to ja), inni "haha" a jeszcze inni po prostu lubią dodawać nutkę sarkazmu i chamskości do swoich odpowiedzi, ale to nie znaczy, że w ten sposób traktują innych. Należy po prostu przywyknąć do tego, że Kamil ma taki zwyczaj pisania, jednakże oczywiście on nie jest aniołkiem i w niektórych momentach trzeba go oblać kubłem zimnej wody, ale ostatecznie nie ma w intencjach nikogo obrazić ( no chyba że mnie xD). I oczywiście należy też pamiętać że nie powinno reagować się chamskością na chamskość, gdyż wtedy wszyscy automatycznie zaniżamy swój poziom.
      A i życzę miłego roku 2022 wszystkim i miłych walentynek xD

      Usuń
    4. Najgorsze jest to, że obrażasz się na jedną osobę, a przy okazji cieszysz się, że nie odzywasz się też do jego przyjaciół i oni też stają się wg Ciebie współwinni.

      Usuń
    5. Kinga, zrobiliście wszystko, a nawet dużo więcej niż zrobiła bym ja. DZIĘKUJĘ!
      Nie wiem czy pamiętasz jak wstawiłaś swój rysunek jako konkurs, ktoś skrytykował. Powiedziałam, że robisz to w taki unikatowy sposób, to jest Twój styl, nie każdemu musi się podobać. Dziś po kilku latach, zapewne jesteś już dumna z tych rysunków. Ja również cieszę się, że wtedy nie poddałaś się i poszłaś, a nawet poszybowałaś wysoko w górę. Nigdy się nie poddawaj, rób po swojemu, tak jak Ci w duszy gra. Ściskam mocno!

      Usuń
  2. tu jeden z komentarzy o Kamilu
    "Wydaje mi się, że każdej osobie komentującej jego zachowanie chodzi o jedno i to samo - chamstwo. Naprawdę tego nie zauważasz? To zwróć uwagę na to, że gdyby nie jego szpileczka, którą musiał zawrzeć nawet w poście z wynikami mr (!) to komentarz Elizabet-Mary zakończyłby się na pierwszym akapicie. Poza tym owszem, we wcześniejszych etapach zrobił wszystko to co opisałaś, jednak tak jak w tej sytuacji było to poprzedzone chamskimi komentarzami i ignorowaniem czytelników, nie wiem jak inni ale ja uważam, że coś takiego nie przystoi osobie odpowiedzialnej za prowadzenie bloga. Tyle"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszłam do komentarzy, jednak nie mogę znaleźć, tego który zraniłby wszystkich co do jednej osoby. Mogę jedynie powiedzieć PRZEPRASZAM, jeśli ktoś z Was poczuł się urażony. Wszakże Agu broniła Kamila. Ja sama nie mam nic do Kamila, jestem mu wdzięczna, tak jak innym redaktorom, którym zawsze trułam za przeproszeniem dupcię.
      Zostawiłam bloga w rękach Kingi, Kamila i całej reszty załogi bo miałam do nich zaufanie. Nigdy go nie zawiedli!
      To ja zawiodłam ich, a także Was! Przepraszam!

      Usuń
  3. Spoko luzik. Ile można przeżywać tych Modowych Rywali i Kamila. Przecież to chyba już rok minął. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej według niektórych to przed sad powinnismy trafić ;P

      Usuń
    2. Przepraszam, ale dopiero wróciłam z pracy i mogę odpisać.
      Niektórzy nie umieją wybaczać i co zrobisz?
      Może uda mi się wyjąć tę drzazgę, która tak boli i wrócić na normalne tory.
      Byliście tu jedną zgraną paczką, miło by było, gdyby pozostali tu ludzie, którzy uwielbiali tu przebywać, a nowych obserwatorów też przyjmiemy z chęcią do siebie.
      Ktoś kiedyś napisał w komentarzu, że jest chyba uzależniony bo zagląda tu co 5 minut. Czyż to nie miłe?

      Usuń
  4. Ogólnie to z tego co pamiętam zawsze był ktoś, komu się coś nie podobało; najważniejsze robić swoje i mieć z tego satysfakcję. Atmosfera na QoF zawsze była najbliższa tej "rodzinnej", blog i społeczność była otwarta na każdego, czy to w konkursach czy imprezach na stardoll.
    Miło tu wpaść i zobaczyć, że nadal się nie poddaliście i robicie dobrą robotę!
    GRATKI!!

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!