Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
white lies

Nie wierzę, że to się stało, ale właśnie po bardzo długim czasie stwierdziłam, że spróbuję zrobić stylizację. Nie jest ona najlepsza, ale muszę powoli się wdrożyć :> Nie ogarniam swojej szafy po takim czasie. Czy wracam na bloga? Być może, zobaczymy na jak długo starczy mi weny. Pamiętam jak zawsze lubiłam się rozpisywać w postach zawierając w nich różne ciekawostki z mojego życia, ale tym razem Wam daruję.  


z komentarzy wylosuję osobę, która dostanie 100 stardollarów (to się nie zmieniło, zawsze lubiłam i nadal lubię rozdawać hajs) :> 



12 komentarzy:

  1. Czemu darujesz?! Tyle ciekawych rzeczy się u nas dzieje! Jak ty nie powiesz to ja się wygadam ;p Stylizacja genialna! W moim ulubionym kolorze ;p LOVE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daruję w tym poście! W kolejnym (o ile będzie) polecę po całości XD nie mogę tego trzymać w sobie, to zbyt ekscytujące :"D

      Usuń
    2. Super bo i tak bym wypaplała, hahah, i to prawda! To ekscytujące i przerażajace jednocześnie!

      Usuń
    3. to prawda, na maksa mnie to stresuje :'D

      Usuń
  2. omg! Wchodzę i oczom nie wierzę... Witaj, miło Cię widzieć z powrotem. Stylizacja sztos! Zakochałam się! Normalnie za dużo miłości ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na pościki.......dawno i mnie tu nie było, ale kto wie ; ) ANYWAY! Świetna stylizacja! Podoba mi się połączenie dwóch różnych odcieni różu, bardzo dobrze to do siebie pasuje : }

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajnie, chociaż nie przepadam za różem. No i tam powodzenia oraz pozdrów tam byle kogo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dzięki, komplement od Ciebie to jak komplement od papieża polaka jedynego prawdziwego

      Usuń
    2. oddawaj moją garść malin!!!!!!!!

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!