Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
LookBook LE




 
Hej i czołem! 
Ostatnio do Plazy trafiła nowa kolekcja Limited Edition. Chyba jak każdy, tak i ja czekałam na jej pojawianie się i nie wiem jak ale rzeczy której najbardziej chciałam nie kupiłam :) Nie mniej jednak coś mi się udało zakupić. Kolekcja objęła dwa piętra i mnie ostatecznie jakoś specjalnie nie zachwyciła. Nasza załoga jednak jak zawsze świetnie poradziła sobie ze stylizacjami i przygotowała dla Was propozycje wykorzystania nowych rzeczy. Dajcie nam koniecznie znać, która stylizacja spodobała się Wam najbardziej!


Z komentarzy wybiorę osobę która dostanie ode mnie 100sd! 





Emu.musia
missmariksza

Teinnn

Aguuniek 

GirlEwelina (stylizacja wykonana na doll Aguuniek)



5 komentarzy:

  1. Hmm, najbardziej podoba mi się stylizacja wykonana przez Wiktora. Uwielbiam!
    Nie odmówię braw dla stylizacji z pierwszego manekina, gdzie ta bluzka była dla mnie osobiście nie lada wyzwaniem.
    Obie stylizacje Wiki są na równym poziomie, nie wiem, która lepsza. Lecz urwijcie mi głowę, ale nie wiem co w drugiej jest limitką :P Torebkę przerobiłaś? nu,nu Ty niedobra :D
    Teinnn, zastanawiam się nad pierwszym i trzecim lookiem, wybieram 3. Oczywiście dalej ubolewam nad koszulą z 1 :)
    Agu, pierwsza stylizacja z rozmachem, kolory, forma, love
    missmariksza? hmm... czekaj na głosy :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje stoją na bardzo wysokim poziomie i chyba nie potrafię wybrać jednej ulubionej!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie mi się podobają, ale W. pozamiatał

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się pierwsza stylizacja Emu.Musia,pierwsza missmariksza,pierwsza i druga Teinnn oraz Girlewelina :) ja nic nie mam bo nie miałam superstar,ale raczej i tak bym nic nie kupiła xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są piękne, ale jakbym miała wybrać jedną osobę, to najbardziej podobają mi się stylizację od Teinnn :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!