Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
STYLIZACJA

 Cześć! Nie spodziewałam się, że tak szybko stworzę kolejną stylizację, ale coś tam wyczarowałam. W ostatnich miesiącach wiele się zmieniło w moim życiu. Mam nową pracę, i chociaż byłam do tej zmiany zmuszona okolicznościami, to wyszło mi to zdecydowanie na lepsze! A jako, że w nowej pracy mam nieogarniczoną możliwość używania słuchawek, a cała moja playlista już mi się znudziła i w zasadzie w ogóle ostatnio jestem przebodźcowana jeśli chodzi o muzykę, to może moglibyście polecić mi jakieś fajne podcasty? Chętnie bym posłuchała jakichś ciekawych kryminalnych historii, albo czegoś rozwijającego. 
Co u mnie jeszcze nowego? Za trzy miesiące odbędzie się moja podróż życia, na którą niesamowicie się cieszę! Co prawda początkowo planowaliśmy wszystko na 2021, ale SAMI-WIECIE-CO pokrzyżowało nam plany. Jestem pewna, że w tym roku uda się już zrealizować wszystkie nasze założenia. Odwiedzimy Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon oraz Palm Springs! Czy jaram się bardziej tym, że podczas tej podróży zmienię nazwisko, czy tym, że odwiedzę Universal Studios i wpadnę z wizytą do Hogwartu i na ulicę Pokątną? Odpowiedź u takiego potterheada jak ja może być tylko jedna! Ah, no i najważniejsze ten trip życia będzie tripem życia również dzięki towarzyszącym mi tam ludziom - między innymi dzięki jednej poznanej na stardollu osobie! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ.
Nie wierzę, że ktoś przeczyta ten długi tekst, ale cóż, chciałam się pochwalić bo to jest tak e k s c y t u j ą c e! 



100 sd z poprzedniego posta wędruje do emu.musia
zgłoś się do mnie na stardollu.



18 komentarzy:

  1. Dwóch Typów Podcast i PKP (Podsiadło, Kotarski Podcast) polecam osobiście, ale to dobre na chillerkę.
    No i ten, oddaj płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, na pewno sprawdzę! :)

      Usuń
    2. Dwóch typów jest super, ale tam trzeba ogarniać co się dzieje w internecie, Gargamel znacznie lepiej sprawdza się w solowym commentary:D Ja od siebie dodam Karolinę Annę - najlepszy crime na Polskim YT ("Zagadki Kryminalne" na spotify)!! ale jeżeli wolisz dłuższe opracowania to polecam Monikę z Kryminalnych Historii. No i na czillerke czy do sprzątania "Tu Okuniewska" lub "Ja i moje przyjaciółki idiotki"- ten mi się nigdy nie znudzi :D

      Usuń
  2. Tyle fajnych ciuchów wstawili podczas mojej nieobecności, aż mnie ściska. Stylizacja bardzo ładna.
    A co do wyjazdu, to ja już Was widzę na miejscu w Stanach :) jak się cieszycie pobytem, zwiedzaniem, ect.
    Z utęsknieniem czekam na Wasze opowieści itp. Dla mnie już tam jesteście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również miałam długą przerwę od stardolla, ale mam takie szczęście, że moja szafa była ciągle uzupełniana mimo mojej nieobecności :D Dziękuję!

      Usuń
  3. No ciekawe z kim lecisz ;D pojęcia nie mam… Stylizacja mega i znowu moje kolory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwie się dobrały :')))) zbankrutujemy tam na 100%

      Usuń
    2. Ja jeszcze nigdzie nie pojechałam a już się czuje jak bankrut ;D

      Usuń
    3. totalnie! musisz moim sposobem zacząć jeść zupki chińskie z parówką, a nie jakieś sushi i ciasta moja droga!

      Usuń
    4. Przypomnę ci to jutro jak będziesz pączki kupować, moja droga

      Usuń
    5. Jaki bankrut, jakie zupki chińskie :P
      Dziewczyny zawsze wszystko działa na Waszą korzyść :*
      Pieniądze do Was lecą z każdej strony, tak trzymajcie!

      Usuń
  4. Zazdroszczę podróży do Stanów ^^
    Stylizacja jest cudna, podoba mi się absultnie wszytsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama sobie zazdroszczę!
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  5. Widzę, że blogasek chyba już na dobre ożył. :) I dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i mega zazdro podróży !!! :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!