Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nagrody

 Witajcie kochani.

Jestem nieco spóźniona z tym postem., ale myślę, że mi wybaczycie. 

Otóż tak: myślałam, że do konkursu walentynkowego zgłosi się co najmniej 5 osób.

 Na myślach się skończyło...

Pracę przesłała jedynie rastamankaaaa. 
Bardzo Ci dziękuję za zainteresowanie i chęć wzięcia udziału. 
Zgarniasz swoje  50 sd, oraz dodaję kolejne 50 sd, których nie wydałam na wyróżnienia.

 Łącznie wędruje do Ciebie 100 SD, 
zgłoś się po stardollary lub konkretne rzeczy z listy życzeń.
Gratuluję!

---------------------------
Nagrody za komentowanie.
Trochę czekaliście, ale mam nadzieję, że było warto :)

martusia-16 i rastamankaaaa 
Bardzo Wam dziękuję, że dzięki Waszym komentarzom nie straciłam wiary w ludzi.

zgarniacie nie 20 sd, ale aż 100 sd wędruje do każdej z Was.

Jeszcze dziś możecie zgłosić się po kasę lub rzeczy z listy
missmariksza

2 komentarze:

  1. Konkurencja nie była zbyt duża, ale i tak dziękuje bardzo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :) i dzięki,ja miałam się zgłosić ale tu do pracy,potem zapomniałam jak miałam chwilę i wyszło że wgl się nie zgłosiłam do konkursu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!