Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: margiela mask

Duet: margiela mask, dzisiaj wszystko jest zakryte łącznie z twarzą, ale serce z diamentów musiałem Wam pokazać, uwielbiam Margielę!

maska Subcouture | koszula Subcouture | sukienka Pearls | rękawiczki MSW | torebka Limited Edition | buty Tributes Gallery

maska Tributes Gallery, Active | naszyjnik Tributes Gallery, Bonjour Bizou | koszulka The JetSet | rękawiczki Runway | sukienka Callie’s Picks, Vinyl | torebka Tributes Gallery | kozaki Subcouture

5 komentarzy:

  1. Wspaniałe! Kiedy mnie nie było to nie komentowałam, ale nie mogę przejść obojętnie, gdy widzę coś co skrada moje serce 💓. Nie chcę się za bardzo rozpisywać aczkolwiek mogłabym...
    Tak w ogóle to pamiętam gdy po raz pierwszy Twoja stylizacja, pamiętam nawet jej sukienkę otrzymała nagrodę w jakimś naszym konkursie modowym. Muszę Ci jawnie powiedzieć, że od tamtego czasu poszybowałeś bardzo wysoko ze stylizacjami.
    Jest co podziwiać. Dołączyłeś do mojego grona osób, których stylizacje podziwiam.
    Mogę czasem mniej do nich zaglądać, ale niezaprzeczalnie ich stylizacje czy też aranżacje zwalają mnie na kolana. Mam nadzieję, że Ci ludzie wiedzą, że cenię ich za całokształt.

    Co jeszcze? A więc przy oglądaniu Twoich archiwalnych postów po prostu się popłakałam. W głowie mam tylko to: gdzie ja wtedy byłam?
    Robisz dobrą robotę wielbicielu Margieli i fryzur 💛
    Mam ochotę pokomentować archiwa nie tylko Twoje, ale i innych bo naprawdę robili świetną robotę. Ukłony dla Was wszystkich !!!
    zapomniałam, że na telefonie jestem

    Iwona/ missmariksza

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie widzialam czegos tak D O S K O N A Ł E G O
    kocham

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta druga stylizacja do jest złoto, wszystko mega do siebie pasuje ♥
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasa sama w sobie! Pierwsza to mistrzostwo! Ogromne brawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne stylizacje, nie umiem totalnie wykorzystać w swoich tych masek a u Ciebie wygląda to bosko!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!