Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Duet: medusa bag

Duet: medusa bag, czyli piękna torebka Versace, stylizacje trochę w klimacie vintage, to wszystko przez tą perukę.

W tym tygodniu proszę o wybranie jednej z tych propozycji: "people’s choice awards 2021", "corset", "holiday calendar".

kolczyki Nelly.com | bluzka Royalty | gorset Alaia Tribute | spódnica Special Offer | pończochy Tingeling | torebka Limited Edition | buty Runway

woalka Epiphany | kolczyki Museum Mile | sukienka Pearls | rękawy Antidote | rękawiczki The JetSet | pierścionek It Girls | torebka Vinyl | buty Limited Edition

2 komentarze:

  1. pierwsza stylizacja jest ładna :) druga mi się nie podoba,nie w moim guście.....ani krój sukienki mi się nie podoba,ani te rękawy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są bardzo ładne. Pierwsza dla mnie taka w stylu Marilyn Monroe. Nawet fryzura lekko podobna.
    Druga dla bardzo odważnych dziewczyn/kobiet. Ja sama pewnie też bym nie założyła, choć nie świadczy to o tym, że mi się nie podoba. Jeśli ktoś byłby tak ubrany podziwiałabym. Mam w realu znajomą, ubiera się bardzo odważnie, czasem nawet jakieś bystre kolory. Jej to pasuje, a ja jak widzę ją taką zestrojoną, podziwiam, że tak świetnie wygląda, jej po prostu pasuje taki styl.
    Czekam na /people’s choice awards 2021/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!