Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Opiniotwórcy


========================
Witajcie! Taki post już się kiedyś u nas pojawił, pamiętają go zapewne nasi stali obserwatorzy.

Tytuł nie jest przypadkowy - Wasze opinie określają nas i naszego bloga.
To dzięki Wam jesteśmy tacy, a nie inni. 
Chcemy nadal dla Was tworzyć ciekawe posty.


Dokończ jedno z podanych niżej zdań
 i pozwól nam poznać swoją opinię! 


1. Zaglądam na bloga codziennie, ponieważ...
2. Zaglądam na bloga rzadko, ze względu na...
3. Zaglądałam/-em tu kilka razy i uważam...
4. Obserwowałam/-em was i zacznę ponownie was obserwować, ponieważ...
5. Jestem tu pierwszy raz/kolejny raz, ale nie będę was obserwować, ponieważ...
6. Obserwowałam/-em was kiedyś, ale teraz już tego nie robię, bo...
7. Brakuje mi tu...
8. Chcę aby posty były:
a. codziennie
b. dwa-trzy razy w tygodniu 


Bądź opiniotwórcą i podziel się nią z nami!
Dziękujemy!

2 komentarze:

  1. 2. Ze względu na to że już nie gram :) zaglądam raz na X czasu gdy mam wolny czas z sentymentu zobaczyć co się dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, dziękuję za odpowiedź. Cieszymy się, że zaglądasz do nas, pozdrawiamy

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!