Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dołącz do nas!

Kochani! 

Wczoraj została zaktualizowana zakładka REDAKCJA i w związku z tym szukamy nowych osób do załogi. Zapewne zauważyliście, że zostało Nas tu niewiele, ale dalej dla Was działamy. QoF jest chyba ostatnim działającym blogiem i nie chciałabym, żeby upadł.

Poszukujemy osób chętnych, które mają chwilę czasu i chęci. Oczywiście ważne również żebyście nie popełniali wielu błędów. Po za tym chyba nie mam jakiś specjalnych wymagań.

Dajcie znać swoim znajomym, a może znacie kogoś fajnego kto sprawdził by się w roli redaktora.

Jeżeli jesteś chętny/a napisz coś o sobie w komentarzu (zaznacz swój nick) i dodaj co chciałbyś u nas pokazać :)

W razie pytań piszcie do mnie śmiało (3siostry bądź jeżeli macie mnie na fb czy ig to również tam).

Trzymam za Was kciuki! 


Przy okazji chcielibyśmy zapytać się o to jakie atrakcje chcecie podczas wakacji? Konkurs etapowy? Zwykłe konkursy? Może jakieś atrakcje związane z modą?


3 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o atrakcje to lepiej zwykłe konkursy bo etapowy znowu będzie się ciągnął pół roku tak jak ostatnio. :D Atrakcje modowe też zawsze mile widziane. Mogą też być posty dyskusyjne. :)
    A co do nowych redaktorów nie wiem, najlepiej pospamować po apartamentach ciekawszych dollek. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzonka wszystkim! Super byłoby zobaczyć wreszcie nowe twarze. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Nazywam się Patrycja, konto na Stardoll mam od 11 lat i ostatnio moja miłość do tego portalu odżyła. :D Około 2 lata temu przez pewien czas dodawałam stylizacje na jednym z blogów, lecz niestety upadł. Z chęcią spróbowałabym swoich sił u Was. :) Najlepiej czuje się w tworzeniu stylizacji, mogłyby to być outfit'y z jedną, wybraną przez obserwatorów rzeczą, jakieś metamorfozy lub po prostu pokazanie mojego stylu. W razie potrzeby mogę podesłać kilka moich stylizacji. :)
    Pati-1997

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!