Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jesteś moim oddechem, moim bólem, moim sercem, moim życiem!
Hejka kochani!
Jakie plany na wakacje? Wyjeżdżacie gdzieś? A może tak jak ja czeka Was praca? Szczerze przyznam się, że padam już. Chciałabym poleżeć, nie myśląc o tym ile ma do zrobienia ale na razie się nie zanosi na to. 

Tym razem znowu przygotowałam wnętrze które kojarzy mi się z latem. Jest prosto, ale naprawdę mi się podoba. Zieleń i żółte dodatki dodają ciepła i charakteru tej aranżacji. 


Dajcie koniecznie znać co tam u Was i jak podoba się Wam aranżacja! 
Tymczasem uciekam rysować :)

7 komentarzy:

  1. Śliczna, chociaż ja nie lubię żółtego i ten fotel mnie razi :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieco drażni mnie to żółte krzesło, nie podoba mi się, że stoi tak samotnie, dodatkowo ta skala mi tu nie pasuje, zdaje się, że znalazł się tu jedynie dla akcentu kolorystycznego. Poza tym jest w porządku, sympatyczny, letni pokoik. Trochę brakuje mi u Ciebie zabawy z konstrukcją przestrzenną pokoi, bo pod względem doboru dodatków już dawno udowodniłaś, że znasz się na rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladny, nastrojowy kacik, chociaz to zolte krzeslo rzeczywiscie za bardzo sie wyroznia xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w przerwie przed obroną lic udałam się na krótkie wakacje.
    Wnętrze jest super! Moim zdaniem wszystko idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwykle żółty to kolor, który mnie skutecznie odstrasza. Tutaj przykuwa oko i dodaje świeżości aranżacji.
    Fajny letni klimat :)
    Florianaorange

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!