Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ulubieńcy maja

Hej hej! W zeszłym miesiącu nie byłam zbyt aktywna, jeśli chodzi chodzi o stardoll, dlatego moje zakupy nie są zbyt powalające i bazują głównie na czterech sklepach, ale mam nadzieję, że mimo tego chętnie zerkniecie na to, co przygotowałam tym razem :) 




1. Summer Linnen Shirt Tucked Powder - Basics: koszule są trochę lepiej wykonane niż spódnice. Mnie osobiście na stardoll podobają sie koszule z kołnierzykiem, których w realu w ogóle nie noszę. W grze jednak zaszalałam i także kupiłam wszystkie kolory.
2. Summer Handbag Dove Blue - Basics: torebki chyba najbardziej spodobały mi się z tej kolekcji, więc kupiłam wszystkie dostępne kolory.
3. Summer Penn Skirt Dove Blue - Basics: rzeczy z tego sklepu mają to do siebie, że nie są jakoś świetnie wykonane. Tak też jest w przypadku tej kolekcji, niemniej jednak warto zainswestować w tę spódnicę (oraz inne jej wersje kolorystyczne), ponieważ nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać :)
4. Summer Frill Socks Powder Pink - Basics: bardzo lubię skarpetki z falbankami, mogą być naprawdę ciekawym urozmaiceniem stylizacji, jeśli dobrze się je wystylizuje :)
5.  Chrystal Fishnet Dress - Subcouture: ta siateczkowa sukienka na pewno nie wygląda nudno. Uroku dodają jej także frędzelki.
6. Sophie Sqare Clutch - YH: brakuje mi fajnych torebek do ręki, trzymanych właśnie w taki sposób, dlatego kupuję każdą w tym stylu, która pojawi się na stardoll. Czy słusznie? To się okaże :) 
7. Ispired by Chanel Handbag (Black) - CP: klasyczny kolor, klasyczny kształ - myślę, że przyda się w wielu stylizacjach.
8. Inspired by Chanel Handbag (Yellow) - CP: sytuacja podobna jak z czarną torebką. Podoba mi się też ten niejaskrawy odcień żółtego.
9. Chanel Chains Handbag - CP: na stardoll sporo jest torebek tego typu, ale ta moim zdaniem należy do najładniejszych. Swego czasu była chyba też dosyć droga w bazarku. 
10. Lace Hailey Top - Subcouture: podoba mi się niebanalny wygląd tego topu. Uwielbiam też różnego rodzaju koronki, więc musiałam go kupić.
11. Silver Dance Shoes - YH: nie mam ładnych, srebrnych butów w szafie, dlatego też je kupiłam.
12. Coutured Ring Top - Subcouture: w moim odczuciu najfajniejsza rzecz z całej kolekcji. Lubię tego typu topy, dlatego będę często go używać.
13. Double Chanel Purses - CP: podwójne torebki wyglądają całkiem spoko. Podoba mi się także ich instensywny kolor.
14. Summer Linnen Shirt Powder Pink - Basics: za starmonety, więc można poszaleć :)
15. Piosenka miesiąca: Billy Idol - Rebel Yell - nigdy wcześniej jakoś bardzo nie słuchałam Billy'ego, a szkoda! Ten numer to naprawdę świetny rock'n'roll :D

Tym razem mam dla Was trzy stylizacje. Nie wiedziałam, które dwie wybrać, więc stwierdziłam że nie będę wybierać :) 


8 komentarzy:

  1. kolekcja z Basics jest nawet fajna i kupiłam już kilka rzeczy,torebki również wykupię we wszystkich kolorach :) jak dla mnie kolekcja z Subcouture była beznadziejna i nic nie wylądowało w mojej szafie,z dostawy CP też nic nie mam,poza tym ta czarna kopertówka już drugi raz wylądowała w Callie's Picks,torebki na łańcuszku również już kiedyś tam były xd jeśli chodzi o stylizacje to szczerze żadna mi się nie podoba :( ta trzecia broni się,ale może gdyby zmienić buty,bo te po prostu kiepsko wyglądają z tymi skarpetkami

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie,z Subcouture kupiłam tylko te 2 czarne paski xd

      martusia-16

      Usuń
  2. Jeśli o mnie chodzi, to z twoich wyborów moim ulubieńcem jest zdecydowanie ten czarny top Subcouture. On tak pięknie wygląda na lalce ♥. Z tego sklepu wykupiłam najwięcej i najlepsze rzeczy obok topu to oba paski. Basics średnio mi się podoba, nie przepadam za pastelowymi kolorami. A te wszystkie Chanelki mam jeszcze z ich oryginalnych sklepów, nie wiem ile lat już minęło od kiedy je kupiłam :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Basic kupiłam sporo rzeczy, bo na coś trzeba wydać sm, torebki chanelki mam oryginalne, z Subculture kupiłam siateczkową sukienkę i top, stylizacje bardzo ciekawe ale dla mnie najlepsza pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Basic kupiłam prawie wszystko, najlepsza kolekcja, zawsze się przydadzą ciuchy z tego sklepu

    Twoje wszystkie stylizacje są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka rzeczy mam, ogólnie fajne wybory. Basics - mam zamiar dopiero się dobrać do tego sklepu. hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak rzeczy z Basic to chyba najlepsze co sie trafilo w tym miesiacu 😁 poza tym z Twoich wyborow wybieram jeszcze Chanelki z CP 😄 na Subcouture nie udalo mi sie zalapc... ze stylizacji chyba najbardziej podoba mi sie ostatnia 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. 1,2,3,4,5,7,9,10,12,13,14 też mam, rzeczy są super ;-)
    2 stylka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!