Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Elita QoF Maj



Witajcie kochani!
Z małym poślizgiem (dobra, dużym) dodaje aktualizację Elity QoF. Jak zawsze podliczyłam wszystkie Wasze komentarze i możecie zobaczyć dokładną rozpiskę pod tym LINKIEM 
W tym miesiącu z Elity musiałam usunąć Forbes.Caroline, zaś dołączyła do nas Karolinaaa2222 (napisz do mnie ponieważ nie mogę Cię znaleźć na stardoll i dodać).
Gratuluje i mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej. 


Najwięcej postów skomentowali: 
1 miejsce z 22 punktami - MajkaStar1999 
1 miejsce również z 22 punktami - syndra. 
2 miejsce z 20 punktami - Martusia-16
3 miejsce z 19 punktami - Pomerian (anulcia345) 


Gratuluje! Zgłoście się na konto QueenCrew po odbiór 30sd!

5 komentarzy:

  1. O dziękuję bardzo i witamy nową osobę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję i gratuluję pozostałym :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi milo, zglosze sie po nagrode jak tylko stardoll zacznie u mnie normalnie dzialac 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że zostanę. Wcześniej też zaglądałam, ale jakoś nie miałam weny komentować. Zgłoszę się zaraz po powrocie z wyjazdu. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!