Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W życiu można popełnić bardzo wiele błędów, a on popełnił je wszystkie.
Jakie plany na ten weekend? Ja mam wesele cioci ;p Lubicie takie imprezy? 

W związku z ciężkim tygodniem, dziś przygotowałam dla Was taką mini aranżację. Nie jest to nic specjalnego ale mi osobiście całość bardzo się podoba. Po raz kolejny wykorzystałam mój ulubiony ostatnio motyw roślinek i złote dodatki. Czyli wszystko to co kocham.
Koniecznie dajcie znać czy Wam się podoba! A ja uciekam pomóc w ostatnich przygotowaniach :)


7 komentarzy:

  1. Średnio lubię takie imprezy, ale raz na parę lat daję radę :D W weekend świętuję zdaną sesje przyjaciółki
    Śliczna aranżacja, uwielbiam ten odcień zieleni :)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się rozmieszczenie okien w tym pokoju jak i kolorystyka. Jeśli(!) miałabym się doczepić do czegoś to do układu stoliczków przy łóżku, jeden jest bliżej, drugi dalej, jak i do wiszących znikąd lamp, są jakby przecięte przez podwieszany sufit; nawet jeśli nie jest on zaraz przy ścianie, to tego się nie czuje, stąd wygląda to nieco nienaturalnie. Ale to tylko szczególiki! Świetne są te poduszki, skąd są?

    Co do weekendu, to przez połowę soboty zamierzam się zregenerować po tym tygodniu, a wieczorem idę na urodziny koleżanki, także myślę, że będzie to całkiem udany dzień, chociaż siostra jutro wyjeżdża na 3 miesiące, więc może być nieco dziwnie, haha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tego sufitu byłam sceptycznie nastawiona, chociaż jak teraz patrzę to wygląda to całkiem nieźle:D
    Jedyne, co bym zmieniła to żeby na łóżku nie były poduszki rozstawione jak w odbiciu lustrzanym i te lampki, o których mowa w komentarzu wyżej. Reszta super

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bomba. Mogłabym tam spać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze łóżeczko :) Często widzę u Ciebie te buty, które leżą po lewej stronie. Z jakiego one są sklepu? :D

    Co do imprez weselnych to ja akurat unikam ich szerokim łukiem. W swoim całym życiu byłam tylko kilka razy i to z rodzicami jeszcze jako mały dzieciak. Teraz odrzucam każde zaproszenie, bo to po prostu nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, kocham te małe aranżacje. Wyglądają cudownie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Chce taki piekny kacik u siebie w domu 😁

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!